مدیر KFC : پلمب رستوران سوء تفاهم بوده

مدیر عامل رستوران KFC گفته مسئولان فکر کرده اند این رستوران به مجموعه رستورانهای آمریکایی وابسته است که اینطور نیست!

مدیر KFC : پلمب رستوران سوء تفاهم بوده

عباس پازوکی مدیرعامل رستوران کی‌اف‌سی حلال با تأیید خبر پلمب این رستوران در تهران به خبرنگار اقتصادی گفت: پلمب کی‌اف‌سی حلال ناشی از سوءتفاهم است و این رستوران هیچ ارتباطی با کی‌اف‌سی آمریکا ندارد و با بِرَند «کی‌اف‌سی ایرانیان» به ثبت رسیده است.

وی افزود: ما متعلق به برندی با عنوان کی‌اف‌سی حلال هستیم که مربوط به ترکیه می‌شود و متعلق به مسلمانان و بازار هدفش کشورهای اسلامی است و از ایرانیان مسلمان و شیعه در آن سهامدار هستند.

مدیرعامل رستوران کی‌اف‌سی ادامه داد: این برند در حقیقت رقیب کی‌اف‌سی آمریکاست و کی‌اف‌سی آمریکا هم از این رستوران شاکی است و اتفاقاً رسانه‌‌هایی مثل بی.بی.سی. برای مقابله با کی‌اف‌سی حلال برای کی‌اف‌سی آمریکا تبلیغ می‌کنند اما آنچه در رسانه‌های ایران مطرح شد، قلب واقعیت بود.

پازوکی تصریح کرد: دفتر اصلی کی‌اف‌سی حلال در ترکیه است و ما به‌عنوان یک ایرانی که از اول دوست نداشتیم با آمریکایی‌ها کار کنیم، با ترک‌ها همکاری کردیم و کی‌اف‌سی ایرانیان به‌هیچ عنوان ارتباطی با آمریکایی‌ها ندارد و ما دنبال تبلیغ و ترویج سبک زندگی اسلامی هستیم و در شعبه خودمان حتی به اقدامات فرهنگی در زمینه مطالعه، بهینه‌سازی مصرف آب و فرهنگ ترافیک پرداختیم.

وی برخی تصاویر منتشره تحت عنوان افتتاحیه کی‌اف‌سی آمریکا در تهران را مربوط به فست‌فودهایی دانست که با برند تقلبی کی‌اف‌سی آمریکا فعالیت دارند و توضیح داد: از سال 89 در ایران 21 رستوران با عنوان کی‌اف‌سی راه‌اندازی شده و هیچ یک از آن تصاویر مربوط به رستوران ما نمی‌شود.

پازوکی گفت: آذر ماه سال گذشته در یک نشست خبری نسبت به کلاهبرداری رستوران‌هایی هشدار دادم که با مارک آمریکایی کی‌اف‌سی و تصویر کلنل و با استفاده از حروف لاتین فعالیت دارند ولی هیچ‌کدام از آنها هم کی‌اف‌سی واقعی نیستند اما شعبه ما اولین شعبه رسمی و انحصاری کی‌اف‌سی حلال است.

مدیرعامل رستوران کی‌اف‌سی حلال در پایان با سوءتفاهم خواندن پلمب این رستوران گفت: کی‌اف‌سی ایرانیان دارای مجوّز فعالیت و پروانه کسب است که این موضوع را آقای فاضلی رئیس اتاق اصناف هم امروز تأیید کرد و مشکل به وجود آمده به‌سرعت برطرف می‌شود.

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه