مدل کوسن تکه دوزی شده (2)

تاريخ : 23 اسفند

اغلب خانم ها عاشق پارچه ها هستند، البته نه تنها پارچه لباس بلکه استفاده از پارچه در دکوراسیون خانه مانند پرده ها، روکش ها و سایر چیزها. شما در جای جای دکوراسیون خانه پارچه ها را می بینید، بخصوص در اتاق خواب. ویژگی که پارچه ها را دوست داشتنی می کند، نرمی و لطافت و طرح و رنگ های زیبا و متنوع آن هاست. طرح و رنگ پارچه ها تاثیر چشم گیری در  دکوراسیون داخلی خانه دارد.

کوسن ها یکی از موارد کاربرد پارچه در دکوراسیون خانه هستند و در پست های قبلی نمونه هایی از این کوسن ها را به شما نشان داده ایم. اما کوسن های امروز با نمونه های قبلی تفاوت دارد و با پارچه های متفاوت و مختلفی پوشیده شده اند. کوسن های تکه دوزی شده زیبایی خاصی دارند و در هر دو نوع سبک سنتی و مدرن می توانند مورد استفاده قرار گیرند. کوسن های تکه دوزی شده و زیبای زیر را حتما ببینید.

مدل کوسن تکه دوزی شده (2), پورتال خبری فرهنگی گهر مدل کوسن تکه دوزی شده (2), پورتال خبری فرهنگی گهر مدل کوسن تکه دوزی شده (2), پورتال خبری فرهنگی گهر مدل کوسن تکه دوزی شده (2), پورتال خبری فرهنگی گهر مدل کوسن تکه دوزی شده (2), پورتال خبری فرهنگی گهر مدل کوسن تکه دوزی شده (2), پورتال خبری فرهنگی گهر مدل کوسن تکه دوزی شده (2), پورتال خبری فرهنگی گهر

منبع: پارسیان هوم

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي