مجری معروف شبکه من وتو مدیر ارشد وزارت بازرگانی بود/عکس

تاريخ : 24 فروردین

عرش نیوز :

صبا خویی یکی از مجریان معروف بخش خبری شبکه تلویزیونی من وتو که گفته می‌شود به دلیل انتخابات ریاست جمهوری ایران به بخش مستند سازی فرستاده شده مشخص شده که یکی از روسای محبوب در وزارت بازرگانی بوده است.

بنا به گزارش‌های رسیده به خبرنگار بولتن نیوز، این مجری فعالیت حرفه‌ای خودش را از سال ۱۳۷۴ در رسانه شروع کرده و در بخش تحقیقات دانشگاه تهران هم بوده است.

در حال حاضر هم به عنوان یکی از اعضای مثمر ثمر در ساخت مستندهای این شبکه صهیونیستی فعالیت می کند .بنا به اطلاعات واصله این مجری دین خود را تغییر داده و بهایی شده است.

گفته می‌شود دلیل خروج وی از برنامه بی‌محتوای خبری نیز همین موضوع بوده.

 

مجری معروف شبکه من وتو مدیر ارشد وزارت بازرگانی بود/عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

در عکسی که در فیس بوک خود گذاشته این متن را نوشته:

یعنی بعضی وقتا فکر می کنم واژه دلتنگی هم معنی نمیده وقتی که خیلی بیشتر از خیلی خیلی دلت واسه خیلی ها تنگ شده. وقتی عکسا رو میبینم تازه یادم می آد چقدر دلم واسه همکاران مهربون و نازنینم تنگ شده.چقدر این روزا به یادشون هستم. یادمه همیشه بعد از سیزده روز عید مثل امروزی که برگشته بودیم سرکار از این اتاق به اون اتاق می رفتیم وبه هم عید مبارک می گفتیم. کجاست اون روزا؟ نمیدونم الان در چه روز وحالی هستید ولی یادمه همه دوستم داشتید . یادم می مونه تا آخر عمرم که چقدر با هم رفاقت می کردیم . از مریم بانوی نازنین تا مصی و پرستو جان وفاطمه جان و فرخنده نازنین تا آزور و الهام جان .وهمکاران مهربون آقا… تا مهندس بیگلری نازنین اولین مدیرم که هر چه آموختم از وی بود تا همه همکاران گلم که باهاشون چه ماموریتها نرفتیم وچه روزهای خوب وبدی را نگذراندیم.یاد همه شما هستم واز همین راه دور به همه ی شما از حراست دم در اداره تا بچه های خوب طبقه ۷ درود میدم و می گم بدونید دوستون دارم وهمیشه یادتونم.

 

مجری معروف شبکه من وتو مدیر ارشد وزارت بازرگانی بود/عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

راستی مصی جان از گلهای اتاقم چه خبر هنوز هست؟
ببینم نگهبانی هنوز هم یاد پارک کردن ماشین من هستید؟
یاد باد از نمایشگاه برگزار کردن و تهیه گزارشهای شهرستانها تا جلسات اداری وشیطنتها
از بچه های اداره تولید اولین جایی که بودم و تا اداره مصرف و اداره صادارت تا روابط بین الملل. عیدتون مبارک چه بازنشست شدین چه هستین. عیدتون مبارک… تو دید وبازدیدهای اتاق به اتاق یاد منم باشید.

 

مجری معروف شبکه من وتو مدیر ارشد وزارت بازرگانی بود/عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

عکسهایی فوق از در دوره تصدیگری وی در ایران است. به زودی اخبار تازه‌ای از وی منتشر خواهیم کرد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي