ماشین منتخب دختر کیم کارداشیان / عکس

تاريخ : 19 شهریور

خواسته قلبی همه پدر و مادرها این است که از فرزند خود محافظت کنند. در مورد آمریکایی ها باید بگوییم، زوج هایی که بچه دار می شوند، خودروهای اسپورت و سدان خود را با خودروهای شاسی بلند تعویض می کنند یا مینی ون هایی می خرند که برچسب “Baby on Board” دارند.

ماشین منتخب دختر کیم کارداشیان / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

ولی انگار برای کیم کارداشیان و کانیه وست، این برچسب کافی نبود و آنها برای دخترشان، نورث وست، بهترین خودروی ممکن را خریداری کرده اند.با شاسی بلند زرهی پرومبران، محصول کمپانی خودروسازی لتونیایی دارتز موتورز آشنا شوید.دارتز موتورز چند سال پیش با رونمایی از مدل فعلی پرومبران که روکش صندلی هایش از چرم قسمتی از بدن نهنگ است، به اندازه خود کیم کارداشیان، شهرت کسب کرد.

ماشین منتخب دختر کیم کارداشیان / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر
ماشین منتخب دختر کیم کارداشیان / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر
ماشین منتخب دختر کیم کارداشیان / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

این شاسی بلند در مقابل تیراندازی، بمب و حتی بدتر از آن مقاوم است.

به گزارش پارس ناز شایعات حاکی از آن هستند که این زوج برای خرید دو شاسی بلند پرومبران، دو میلیون دلار هزینه کرده اند.این دو خودروی قلعه مانند ۵۵۰۰ پوند (حدود ۲۵۰۰ کیلوگرم) وزن دارند و احتمالاً پارک دوبل زدن با این شاسی بلندها، سخت ترین پارک دوبل روی کره زمین است.

این خودروی ۶ دنده اتوماتیک ۴ در ۴، مجهز به موتور Duramax V8 است که آن را قادر به دست یابی به سرعت ۳۱۲ کیلومتر بر ساعت می کند.نیازی به گفتن نیست که این خودرو بخاطر زرهی بودنش محبوب است و از لحاظ سوخت، مصرف بالایی دارد.

پرومبران در کل در ۸ مدل تولید می شود که عبارتند از: آیرون دایموند (Iron Diamond)، آیرون ایکس-تال (Iron Xtal)، موناکو رد دایموند ادیشن (Monaco Red Diamond Edition)، بلک دراگون (Black Dragon)، بلک راشین (Black Russian)، گلد راشین (Gold Russian)، علاءالدین (Aladeen) و موناکو (Monako).

منبع: برترین ها

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي