ماسک سیب زمینی برای چاقی صورت

سیب زمینی یکی از گیاهانی است که از خواص بالایی برخوردار است ، سیب زمینی دارای خواص آنتی اکسیدان است و برای پوست معجزه می کند.

در ادامه خواص سیب زمینی برای پوست را شرح داده ایم.

ماسک سیب زمینی برای چاقی صورت

سیب زمینی به عنوان چهارمین محصول غذایی بعد از برنج، گندم و ذرت شناخته شده است و به عنوان بخش جدایی ناپذیر از غذاهای جهان است.

درمان چین و چروک پوست

سیب زمینی به عنوان یک عامل ضدپیری بسیار موثر شناخته شده است و نقش بسیار موثری در کاهش چین و چروک پوست دارد. استفاده از آب سیب زمینی باعث درخشش بیشتر و نرمی پوست می‌شود. از بین رفتن چین و چروک صورت باعث می‌شود تا بافت پوست پر شده و صورت چاق به نظر برسد و از این جهت چاقی صورت با سیب زمینی امکان پذیر خواهد شد.

آب سیب‌زمینی را با یک توپ پنبه‌ای بر روی صورت ماساژ دهید و اجازه دهید تا روی پوست خشک شود. بعد از گذشت 15 دقیقه آن را با آب گرم بشویید.

از بین بردن تیرگی اطراف چشم

سیب زمینی به عنوان یک ماده طبیعی و روشن‌کننده عمل می‌کند و نقش بسیار موثری در کاهش تیرگی زیر چشم و اطراف آن دارد.

سیب زمینی را برش دهید و درون یک دستمال نخی تمیز قرار داده و به مدت 15 تا 20 دقیقه بر روی قسمت‌های تیره‌ی چشم بگذارید. سپس آن را با آب گرم بشویید. تکرار مداوم این روش می‌تواند تیرگی اطراف چشم را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.

از بین بردن لکه‌های صورت

لکه‌های ایجاد شده بر روی پوست صورت ظاهری نازیبا داشته و در بسیاری از مواقع باعث کاهش اعتمادبه‌نفس می‌شود. برای رهایی از این لکه‌های پوستی راهی ساده و آسان وجود دارد و آن هم استفاده از سیب‌ زمینی است.

مقداری آب سیب‌زمینی را درون یخچال قرار دهید تا سرد شود. از این آب برای شست‌وشوی صورت استفاده کنید و در نهایت با آب ساده صورت را بشویید. این روش باعث از بین رفتن لکه‌های تیره و روشن‌تر شدن پوست صورت خواهد شد.

از بین بردن خشکی پوست

اگر احساس می‌کنید که پوست صورتتان خشک است می‌توانید با استفاده از سیب‌زمینی این مشکل را حل کنید.

برای این منظور به یک سیب زمینی رنده شده و 1 قاشق کشک نیاز داریم. این مواد را ترکیب کرده و به مدت 20 دقیقه بر روی پوست صورت قرار دهید و سپس ان را بشویید. این ماسک به عنوان یک ماسک ضدپیری عمل کرده و باعث آب‌رسانی به پوست خواهد شد. علاوه‌براین یکی دیگر از روش‌های چاقی صورت با سیب زمینی نیز خواهد بود.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه