ماجرای هک شدن صفحه اینستاگرام گلاره عباسی

این مطلب از سایت گهر اختصاص دارد به : ماجرای هک شدن صفحه اینستاگرام گلاره عباسی

از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

ماجرای هک شدن صفحه اینستاگرام گلاره عباسی, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون ایران سر صحنه‌ی فیلمبرداری سریال «شهرزاد» بود که خبر هک شدن صفحه‌ی اینستاگرامش را شنید.

او بلافاصله متنی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد تا دنبال کنندگان این صفحه متوجه شوند، مطلبی که از طرف او ارسال‌شده و دنبال کنندگانش را هم تگ کرده هیچ ارتباط به او ندارد.

این البته نخستین باری نیست که صفحه یک بازیگر در دنیای مجازی هک می‌شود و هکرها مطلبی را از طرف او برای دیگران می‌فرستند.

عباسی نوشته: «دوستان عزیز و همراهان دوست‌داشتنی، من الان سر پروژه‌ی «شهرزاد» و در شهرک سینمایی هستم و دسترسی به اینترنت اینجا سخت است و هیچ اطلاعی از مطلبی که در صفحه‌ی من هک شده و شما عزیزان را تگ کرده ندارم. حضور شما همیشه باعث افتخار من بوده و من همیشه چشم‌انتظار کامنت‌های شما و انرژی‌های خوب شما بوده‌ام. متوجه دشمنی و آزار دوستانی که دست به حرکات این‌گونه می‌زنند، نمی‌شوم و نمی‌دانم چرا این حرکت صورت گرفت.»

حدود یک ساعت بعد لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون هم این مطلب را منتشر کرد: «بی‌اخلاقی در فضاى مجازى…الآن مطلع شدم كه صفحه دوست عزيزم خانم گلاره عباسى هك شده و از طرف ایشان مطالبى ناشايست براى هوادارانش ارسال‌شده…از همه دوستانى كه در اين مدت همراه او بوديد می‌خواهم كه كمى صبور باشید…زمان همه‌چیز را آشكار می‌کند.»

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي