لو رفتن گوشی جدید اچ تی سی

تاريخ : 15 مهر

لو رفتن گوشی جدید اچ تی سی

لو رفتن گوشی جدید اچ تی سی, پورتال خبری فرهنگی گهر

احتمال دارد در سال جاری HTC تلفن همراه دیگری را نیز به بازار معرفی کند. شایعاتی که در مورد نسل جدید اچ‌تی‌سی وان مکس در فضای مجازی پخش شده است، نشان می‌دهند که فبلت جدید اچ‌تی‌سی از نظر سخت‌افزاری خارق‌العاده خواهد بود.

 

قبل از این شایعات زیادی در مورد تلفن One M8 Prime از اچ‌تی‌سی شنیده شده بود، به نظر می‌رسد مهندسان تایوانی برای رقابت با پرچمداران دیگر قصد دارند تلفنی با مشخصات بالاتر را راهی بازار کنند. این مشخصات توسط یک وب‌سایت چینی منتشر شده است.

 

اچ‌تی‌سی برای این تلفن‌همراه از پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای Snapdragon 805 با فرکانس ۲.۷ گیگاهرتز همراه با ۳ گیگابایت رم بهره برده است. باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی هم وظیفه‌ی تامین انرژی One Max جدید را بر عهده خواهد داشت.

لو رفتن گوشی جدید اچ تی سی, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

خوشبختانه گویا اچ‌تی‌سی تصمیم گرفته از دوربین Ultrapixel در این تلفن چشم پوشی کند و به جای آن دوربین قدرتمند ۱۸ مگاپیکسل را همراه با دوربین دوم برای خلق جلوه‌های تصویری بکار گیرد.بدنه‌ی این تلفن احتمالا طراحی مشابه به پرچمدار فعلی این شرکت یعنی One M8 را خواهد داشت.

 

اچ‌تی‌سی تصمیم گرفته به جای نمایشگر بزرگ ۵.۹ اینچی که در سری قبلی One Max استفاده کرد، این‌بار از نمایشگری ۵.۵ اینچی استفاده کند. وضوح تصویر نمایشگر One max جدید ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و سیستم عامل آن، اندروید ۴.۴ کیت‌کت با رابط کاربری Sense 6.5 خواهد بود.

 

این مشخصات فنی هنوز قطعی نیستند و برای اعلام نظر دقیق باید منتظر معرفی رسمی اچ‌تی‌سی باشیم.

خبرآنلاین

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي