له شدن کارگر کرمانی زیر لودر + جواب زشت مدیرعامل فولاد نورد

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 7 آبان

کارگر کرمانی بدلیل عدم توجه راننده لودر در شرکت فولاد نورد له شد

خبرآنلاین: روز گذشته خبری کوتاه مبنی بر مرگ یکی از کارگران در شهرک صنعتی خضرا کرمان منتشر شد که جهت پیگیری بیشتر با خانواده ی مرحوم اسماعیل جهانشاهی گفت و گوی تلفنی داشتیم.

برادر وی اظهار داشت: اسماعیل جهانشاهی متولد ۱۳۶۱ اهل شهرستان بردسیر که دارای دو فرزند بود روز دوشنبه حین کار در شرکت فولا نورد کرمان زیر لودر رفت و جان سپرد.

وی افزود: گویا برادرم مشغول تمیز کردن لاستیک های عقبی لودر بود تا براده های آهن و فولاد، آن ها را پاره نکند، در همین حین راننده، غافل از این موضوع دنده عقب می رود.

جهانشاهی گفت: لودر از روی ساق پا تا سر برادرم عبور کرد به گونه ای که هر دو چشم از حدقه بیرون زده بود و مغز سرش بیرون ریخته شده بود به طوری که جسد به سختی شسته شد.

طبق اظهارات برادر مرحوم جهانشاهی، راننده در بازجویی پلیس راه باغین گفته بود : زمانی دنده عقب رفتم احساس کردم چیزی زیر لاستیک لودر رفته است و صدایی شنیدم. دوباره جلو رفتم و پیاده شدم که ناگهان دیدم این کارگر را زیر گرفته ام.

جهانشاهی تاکید کرد: برادر من کارگر روز مزد نبود. سابقه ی بیمه ی تامین اجتماعی که از طرف شرکت فولاد نورد برای وی رد شده است و همچنین قراردادهای سالانه ای که با شرکت بسته بود، گواه این امر است.

وی گفت: شکوائیه ی ما علیه شرکت فولاد نورد کرمان و مسئولین آن تنظیم شده است. به دلیل اینکه این شرکت کارفرما بوده است و پیمانکار آن یعنی راننده ی لودر، فاقد گواهی نامه می باشد و لودر نیز فاقد بیمه. پس چرا کافرما، کار را به چنین پیمانکاری سپرده بود؟

جهانشاهی تصریح کرد: مهندس خسروی، مسئول ایمنی شرکت فولاد نورد، قصور و کوتاهی شرکت فولاد نورد کرمان را پذیرفته است و راننده لودر بازداشت شده بود اما به قید وثیقه آزاد شده است.

در گفت و گوی تلفنی با مرتضوی، مدیر عامل شرکت فولاد نورد وی گفت: منبع خبر چیست؟

اگر خانواده ی جهانشاهی منبع خبر بودند پس خودشان در مورد این اتفاق صحبت کرده اند! من جلسه هستم و بعدا تماس بگیرید.

اما در تماس های بعدی وی تلفن خود را جواب نداد.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي