لرها قهرمان فوتسال جهان شدند

تاريخ : 26 فروردین

لرها قهرمان فوتسال جهان شدند, پورتال خبری فرهنگی گهر

تیم فوتسال دبیرستان امام خمینی(ره) خرم آباد که با شکست دادن هلند به فینال رقابت های جهانی مدارس رسیده بود، عصر امروز(جمعه) از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران برابر نماینده ترکیه قرار گرفت که در پایان موفق شد این تیم را از پیش رو بردارد و جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد.

شاگردان حسن وند در نیمه نخست این بازی، با نتیجه سه بر یک بر نماینده کشور میزبان چیره شدند و در نیمه دوم هم با وجود اینکه ترکیه ای ها یک گل زدند و اختلاف را به حداقل رساندند، بیکار ننشستند و چهارمین گلشان را هم به ثمر رساندند.در ادامه بازی هم ایران یک گل و ترکیه دو گل را زدند.
گل های این دیدار را فرید امیری، مسلم اولادقباد، نوید هادیان، محمد بیرانوند، رضا احمدپور برای ایران به ثمر رساندند تا تیم فوتسال دبیرستان امام خمینی(ره) خرم آباد در پایان با حساب کار پنج بر چهار ترکیه را شکست داده و عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کند.

نماینده ایران پیش از راه یابی به فینال، به ترتیب تیم های فرانسه، بلژیک، کرواسی، سوئد و هلند را مغلوب خود کرده بود.

خبرآنلاین: تیم فوتبال دانش آموزی ایران هم سال قبل قهرمان جهان شده بود . البته دیگر کشورهای جهان برای بازی هایی از این دست ، واقعا تیم های آموزشگاهی شان را به بازی ها می فرستند اما سال قبل ترکیبی از تیم های نوجوانان و جوانان ایران بود که قهرمان جهان شد و باید دید این بار تیمی که از ایران قهرمان جهان شده آیا بازیکنانش همگی محصل مدرسه امام خمینی خرم آباد هستند؟

گرد آوری: گروه ورزش گــهــر

منبع: khabaronline.ir

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي