لرستان در آستانه لیگ برتری شدن/گهر به پلی آف صعود کرد

تاريخ : 31 فروردین

لرستان در آستانه لیگ برتری شدن/گهر به پلی آف صعود کرد, پورتال خبری فرهنگی گهر

به گزارش خبرآنلاین؛گهر زاگرس که با هدایت داوود مهابادی تا آخرین هفته جنگید،تلاش کرد و بالاتر از حریفان قدرتمندی چون پاس و ماشین سازی تبریز قرار گرفت در هفته آخر رودر روی استقلال صنعتی صف آرایی کرد.آنها برای صعود به مرحله پلی آف لیگ برتر نیاز به دو عامل اساسی داشتند.یکی پیروزی مقابل استقلال صنعتی و دومی تساوی و یا شکست خوردن تیم ماشین سازی تبریز از تربیت یزد. دو اتفاقی که هم زمان افتاد تا زحمات تیمی که با کمترین سرمایه گذاری و البته تلاش و غیرت بازیکنانش به اینجا رسیده بود بی نتیجه نماند.

در این بین نباید از زحمات شبانه روزی مهابادی و اسماعیل حیدرپور پور گذشت.آنها با دست خالی تیمی را روانه میدان کردند که زنگ خطری بود برای تمام تیم های لیگ یکی.گهر زاگرس اگر همین روند را ادامه بدهد شکی وجود ندارد که می تواند جواز صعود به لیگ برتر را هم کسب کند.

آنها که حتی در طول فصل و به دلیل مشکلات مالی تا آستانه انحلال هم پیش رفتند حالا فقط یک گام دیگر تا لیگ برتری شدن فاصله دارند.نماینده لرستان برای رسیدن به لیگ برتر باید به مصاف تیم ایرانجوان بوشهر برود.تیمی که در گروه «الف» رقابت های لیگ یک به مقام دوم رسیده است و از تیم های پر قدرت لیگ دسته اول به حساب می آید.
بازی پلی آف برای گهر زاگرس و مردم لرستان اهمیت بالایی دارد.آنها می توانند پس از سالها و بدون هیچ پارتی و خرید تیم از شهرهای دیگر نماینده ای در لیگ برتر باشگاه های ایران داشته باشند.

به این ترتیب در این گروه آلومینیوم هرمزگان به طور مستقیم به لیگ برتر صعود کرد، گهر زاگرس به پلی‌آف راه یافت و تیم های کاوه تهران و برق شیراز هم به دسته دوم سقوط کردند.

گـــهـــر: دیدار رفت مرحله پلی آف لیگ یک روز جمعه ۸ اردیبهشت و دیدار برگشت پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت برگزار می شود تا چهره سومین تیم صعود کننده به لیگ برتر مشخص گردد.

نتایج کامل هفته بیست و ششم لیگ دسته یک در گروه ب به شرح زیر است.

کاوه تهران ۲ – شهرداری یاسوج صفر

تربیت یزد یک – ماشین سازی تبریز یک

آلومینیوم هرمزگان یک – نفت مسجد سلیمان صفر

نیروی زمینی یک – پاس یک

برق شیراز یک – گل‌گهر سیرجان ۲

استقلال صنعتی صفر – گهر زاگرس یک

نساجی مازندران یک – شیرین‌فراز کرمانشاه یک

 

گردآوری: گروه ورزش گــهــر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي