لاغر شدن آسان و سریع با فشار دادن این نقاط بدن

تاريخ : 2 آبان

بسیاری از افراد به دنبال روشی برای لاغری سریع هستند! در ادامه نکاتی برای لاغر شدن آسان و سریع با فشار دادن این نقاط بدن می خوانید

لاغر شدن آسان و سریع با فشار دادن این نقاط بدن, پورتال خبری فرهنگی گهر

تنها با فشار نقاط خاصی از بدن می توان به درمان برخی بیماری ها و کاهش وزن کمک کرد.

طب سوزنی و طب فشاری هزاران سال است برای درمان بیماری ها و کمک به سلامتی مردم مورد استفاده قرار می گیرد اما بر اساس آموزه های طب فشاری با فشار چهار نقطه خاص بدن وزن فرد با سرعت کاهش پیدا می کند.

درمان با طب فشاری  ادعا نیست بلکه بر اساس تجربیات و تحقیقات بدست آمده و حاصل تکنیک های پیچیده پزشکی است.

هرعضو داخلی به طور مستقیم با استفاده از کانال های انرژی با نقاط خاصی بر روی سطح بدن  مرتبط است بنابراین به منظور بهبود عملکرد برخی از اندام های داخلی، کافی است نقطه خاص مرتبط با آن را روی سطح بدن پیدا کرده و ماساژ دهید.

اگر شما دستورالعمل های زیر را به کار ببرید سوخت و ساز بدنتان افزایش پیدا کرده، در طول روز انرژی بیشتری دارید و چربی های اضافی بدنتان به آرامی شروع به از بین رفتن کرده و روند تجمع چربی ها متوقف می شوند.

۱. گوش
با ماساژ دادن این نقطه در گوش سوخت و ساز بدن سرعت پیدا کرده که در نتیجه آن کاهش وزن با سرعت بیشتری صورت می گیرد به این منظور کافی است با انگشت شست برای  سه دقیقه و سه بار در روز با فشاری کم اما پیوسته این ناحیه را ماساژ دهید.

۲. صورت
این نقطه در صورت بین بینی و لب بالا واقع شده است کافی است این نقطه را دو باردر روز به مدت پنج دقیقه فشار دهید. فشار یا ماساژ این ناحیه در کنترل گرسنگی و اضطراب کمک می کند اگر شما از آن دسته از افراد هستید که در هنگام استرس بیشتر غذا می خورید این روش بهترین راهکار برای شما است.

۳. بازو
این نقطه در بازو، ناحیه کلیدی و مهم در بدن است چرا که کانال های انرژی داخلی هر اندام از این نقطه عبورمی کند، با ماساژ این نقطه حرارت اضافی بدن شما خارج شده و به بهبود عملکرد روده کمک می شود کافی است این نقطه را  ۲-۳ بار در روز به مدت یک دقیقه فشار دهید.

۴. پا
این نقطه در طب فشاری با نام “زوسان لی” شناخته می شود فشار این نقطه نه تنها باعث بهبود هضم غذا شده بلکه به درمان التهاب در بدن نیز کمک می کند.همچنین به گفته متخصصان این رشته به این ناحیه، “نقطه طول عمر” و یا نقطه مقابله با صدها بیماری ها نیز گفته می شود که کمی پایینتر از زانو واقع شده است.

ماساژ روزانه این نقطه در شب برای کاهش وزن تا  حدود یک پوند(حدود نیم کیلو ) در هفته موثر است کافی است این نقطه را درهر پا  ۹ بار به مدت ۵ دقیقه در جهت عقربه های ساعت ماساژ دهید البته باید توجه کرد ماساژ قبل از خواب انجام نشود زیرا منجر به بی خوابی می شود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي