فیلم “BFG” هیجان انگیز ترین فیلم 2016 + دانلود

انیمیشن سرگرم کننده سال 2016 «بی اف جی»

عنوان اصلی کتاب BFG است، مخفف Big Friendly Giant که در فارسی به غول بزرگ مهربان ترجمه شده.

برای دانلود انیمیشن به ادامه مطلب مراجعه کنید:


اقتباس اسپیلبرگ از «بی اف جی»، این داستان کمی تلخ و کمی ترسناک دال که همه جایش گرم و پراحساس است، اولین همکاری او با دیزنی است. اسپیلبرگ به یاد می آورد که: «من «سفیدبرفی و هفت کوتوله» را وقتی هفت یا هشت سالم بود در سینما دیدم و واقعا رویم تاثیرگذاشت و در ذهنم ماند. یادم می آید که ترسیده بودم، ولی همزمان از پایان بندی قصه رضایت کامل داشتم. یک قصه پریان بدون یک مضمون تاریک و جدی چه ارزشی دارد؟ بدون این محور و مضمون تاریک، اصلا رستگاری برای شخصیت ها معنایی خواهدداشت؟ و چطور می شود همه را از درون یک کابوس به سمت یک رویای سحرانگیز و زیبا برد؟»

مارک رایلنس، کسی که به خاطر بازی اش در «پل جاسوس ها»، تریلر اسپیلبرگ درباره جنگ سرد، اسکار گرفته، و حالا به کمک جادوی جلوه های موشن کپچر در نقش غول بزرگ ظاهر شده، کاراکتر اصلی فیلم را به عنوان یک شخصیت کاملا دلچسب و مهربان نمی بیند.
او در نیویورک و در حالی که کنار کارگردانش نشسته، درباره این که ایده هایش را برای به تصویرآوردن این شخصیت از کجا آورده با «توتال فیلم» صحبت می کند. ایده هایی که غیرقابل حدس بوده اند: «وقتی جوان تر بودم، همیشه از آدم های حاشیه شهر خوشم می آمد، کسانی که در خانه های رو به ویرانی زندگی می کردند. آنها مردم خیلی مهربان و خوش برخوردی نبودند. مردمی بودند بداخلاق و یک دنده».
مکث می کند: «من غول بزرگ مهربان را به عنوان یک آدم بشاش و خنده رو نمی دیدم، از نظر من، او آدمی با روحیه های بدوی بود. در ابتدا می خواستم او را ترسناک نشان دهم. نه آن قدر ترسناک که بچه ها از ترس جیغ بشکند و از سینما فرار کنند. ولی خب این غول یک بچه را می دزدد و با خودش به سرزمین های دوردست می برد، و او را در یک غار نگه می دارد». پس ما اینجا با یک فیلم الکی خوش که دل آدم را می زند طرف نیستیم. دلیل اصلی این که اسپیلبرگ این اقتباس از داستان دال را برای تیم رویای یو فوق العاده دیزنی ساخته، وجود تخیلات دور از دسترس و مشترک در ذهن او و همه آنهاست.
در ادامه تصاویری از این انیمیشن تخیلی را مشاهده می کنید:
فیلم “BFG” هیجان انگیز ترین فیلم 2016 + دانلود

ژانر : هیجان انگیز | فانتزی
محصول : ۲۰۱۶ آمریکا
تاریخ اکران ۱۱ تیر ۹۵
کارگردان : Steven Spielberg
بازیگران : Rebecca Hall, Mark Rylance, Bill Hader
خلاصه داستان : فیلم The BFG 2016داستان دختر جوان یتیمی به نام سوفی را تعریف می کند که با غولی به نام BFG آشنا می شود و پی می برد که وی بر خلاف ظاهر ترسناکش، بسیار دوست داشتنی است. و در سیر داستان دو غول بزرگتر که نام شان بلادباتلر و فلش لامپ ایتر است نقشه های شیطانی در سر دارند(نقش بد داستان) و به همین دلیل سوفی و BFG روانه لندن می شوند تا ملکه را از نقشه های شیطانی آنها آگاه کنند تا اینکه…

 

دانلود دوبله فارسی با کیفیت ۷۲۰p.WEB-DL

 
 
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه