فراخوان همكاري نخبگان با گروه صنعتي ايران خودرو

دسته بندي : en gahar
تاريخ : 24 مهر

[ad_1]
فراخوان همكاري نخبگان با گروه صنعتي ايران خودرو, پورتال خبری فرهنگی گهر

آخرین آگهی های استخدام در سراسر کشور

گروه صنعتي ايران خودرو طي فرخواني از نفرات برتر المپادها و دانشگاه ها، مبتكران، مخترعان و برگزيدگان بنياد ملي نخبگان دعوت به همكاري مي كند.

به گزارش ايكوپرس، اين فراخوان در راستاي تحقق فرمايشات مقام معظم رهبري مبني استفاده از توان و ظرفيت علمي نخبگان و حمايت از آنان و در سال حماسه سياسي، اقتصادي صورت مي پذيرد.

دراطلاعيه گروه صنعتي ايران خودرو به اين مناسبت بااشاره به رشد شتابان نوآوري ها در صنعت خودروسازي جهاني و لزوم استفاده از اين نوآوري ها، آمده است: ايران خودرو از نخبگان گرامي مي خواهد دانش خود را در اختيار صنعت خودروسازي قرار دهند تا در تمام بخش هاي خودروسازي مورد استفاده قرار گيرد.

گفتني است، نفرات برترالمپاد ها و دانشگاه ها، مبتكران، مخترعان و برگزيدگان بنياد ملي نخبگان مي توانند براي كسب اطلاعات بيش تر به نشاني اينترنتي http://www.ikco.com مراجعه و يا سوابق تحصيلي و شغلي خودرا به پست الكترونيكي info@ikco.com ارسال كنند.

شرایط جذب نخبگان :

فارغ التحصيلان ممتاز مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد دانشگاههاي كشور در رشته هاي مورد نياز، كه داراي يكي از شرايط مندرج در بندهاي ذيل باشند، بدون شركت در آزمون كتبي به مرحله بعدي (مصاحبه فني و پرسنلي) راه خواهند يافت، لذا داوطلباني كه واجد شرايط ذكر شده زير مي باشند لازم است كليه مدارك معتبر (تصوير مدرك تحصيلي، گواهي رتبه با تاييد مدير كل امور آموزشي دانشگاه محل تحصيل و ساير مدارك را آماده و در صورت دعوت به مصاحبه ارائه نمايند.

بديهي است در صورت ناقص بودن يا عدم اعتبار آنها، داوطلب مي بايستي كليه مراحل استخدامي را بدون توجه به بند فوق طي نمايد.

برگزيدگان المپيادهاي دانشجويي و دانش آموزي كشور براي المپيادهاي جهاني
معدل كل ۱۷ يا بالاتر دانشگاههاي روزانه دولتي
معدل كل ۱۸ يا بالاتر دانشگاههاي شبانه دولتي، آزاد اسلامي، پيام نور و ساير دانشگاهها
رتبه اول تا سوم دانشگاههاي دولتي در مقطع كارشناسي
رتبه اول تا سوم دانشگاهها در مقطع كارشناسي ارشد

لینک سایت

[ad_2]

لینک منبع

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي