فال روز 8 دی 94 را در گهر بخوانید

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز 8 دی 94 را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 8 دی 94 را در گهر بخوانید

فروردین:

امروز رابطه عاشقانه به سراغتان می آید. شاید قضیه خیلی ساده باشد، ولی شما احساس هیجان زدگی زیادی می کنید. خیلی سخت است که تعیین کنیم کجا رابطه دوستی متوقف می شود ویک رابطه عاشقانه آغاز می شود. می توانید این کار را با مکالمه، هیجان و توانایی خواندن فکر طرفتان آغاز کنید.

اردیبهشت:

امروز ارتعاشات مثبتی تمام اطرافتان را فرا گرفته اند. شاید باید بنشینید و لحظه ای درباره ی ماهیت حقیقی این ارتعاشات مثبت بیندیشید. آیا همه اش رویاست یا واقعیت؟ ایده های رمانتیکی در ذهنتان جریان دارند و نمی دانید که به خوبی انها را کنترل کنید. می توانید خیلی دلربا باشیدف ولی توانایی سخت و سفت شدن هم دارید. سعی کنید تصمیم بگیرید که می خواهید کی باشید و کاری کنید که این ارتعاشات مثبت تبدیل به واقعیت شوند.

خرداد:

در نزدیکیتان لذت و خوشی قرار گرفته است. این خوشی می تواند که یک سفر کوتاه به منطقه ساحلی گرم باشد یا اینکه اتمام یک پروژه باشد که مدتی است به تعویق افتاده. هرروز اعتماد بنفستان بهتر می شود و این باعث می شود که تفکراتتان مثب شوند. به تاثیر کارهایتان ایمان داشته باشید.این یک کلید مهم موفقیت است.

تیر:

اگر امروز خواسته هایتان را ابراز کنید به هرچیزی که می خواهید می رسید. امروز تمام احساساتتان را مخفی نگه ندارید، ولی سعی کنید که احساسات بد را از احساسات خوب دور نگه دارید. درمورد روابطتان ایده آل گرا باشید و عشقتان را به کسی که دوستش دارید ابراز کنید. نیازهایتان را کناری بگذارید تا مسایلی که باید حل شوند را ترتیب اثر بدهید. آسوده باشید که به زودی راهتان را پیدا می کنید.

مرداد:

اگر امروز با خانواده و دوستان تعامل داشته باشید، باید به این فکر کنید که چه کسی است که همیشه در کنارتان خواهد بود. راه خودتان را بروید، ولی آگاه باشید که افرادی هستند که به شما اهمیت می دهند. اگر دارید سعی می کنید که بین دو شرایط مختلف یکی را انتخاب کنید، فکر کنید و نقاط مثبت و منفی را بنویسید. این باعث می شود که جواب درست را بیابید. شاید دعا و مراقبه در دوراهی های زندگیتان کمک کننده باشد.

شهریور:

امروز احتیاط کنید و به امید یافتن تجارب به یادماندنی ریسک پذیر باشید. اشتیاق شما می تواند امروز به لحظات خیلی افتضاحی بینجامد. اگر تشخیص دادید که کارهایی که می خواهید بکنید کمی سحت است، بهتر است درمورد کارهایی که می کنید بیشتر بیندیشید. این خودخواهی است که وقتی امکانات بیشتری دراختیارتان است، روی کارهای ناچیز سرمایه گذاری کنید.

مهر:

احساس می کنید که انگار درگیر احساساتی هستید که دارد اشکتان را در می آورد. نمی توانید که امروز در محل کار به تمام کارهایتان برسید و این بدلیل این است که خیلی احساساتی هستید. اکنون وقتی از سال است که همه ی ما احساس می کنیم نمی توانیم به نهایت شادی برسیم. شرایطتان را دوباره ارزیابی کنید و تمام احساسات خوبی که می توانید را درخود بوجود بیاورید.

آبان:

نباید در تمام فعالیت های اجتماعی شرکت کنید. ممکن است که راهتان را گم کنید. موقعیت های زیادی برای استفاده کردن دارید، و فعالیت های لذت بخشی را انتخاب نموده اید، ولی فراموش نکنید که تعهداتی دارید. اگر از خانواده غافل باشید، رسیدن به رویاهایتان سخت خواهد بود و امنیت خانواده تان با مشکل مواجه می شود. به سرعت کارتان را تمام کنید، خانواده تان را ببوسید و از مهمانی ها لذت ببرید.

آذر:

محدودیت های مالی دارید که باعث می شود امروز گیج بشوید. پول تنها مشکلتان نیست. یکی از اعضا خانواده به کارت اعتباریتان دست زده. امروز نمی توانید به کسی اعتماد کنید. به بانک بروید و خبر بدیهد که آن هزینه مال شما نبوده و باید کارت را مسدود کنند. یک عذاب است، ولی اینکار را کنید.

دی:

امروز احساس عزت نفس بالایی دارید. این به خاطر فکر کردن به تمام انتخاب هایی است که می توانید داشته باشید. وقت آن رسیده که انعطاف به خرج دهید و فعالیت هایتان را به فعالیت های سودمندتری تغییر دهید. جزییات کوچک مهم اند، ولی سعی نکنید اینطوری وقتتان را به هدر بدهید. مرتب به اطرافیانتان بگویید که دوستشان دارید تا بتوانید شادی و آرامش داشته باشید.

بهمن:

وقتی از خانواده و دوستان چیزی طلب می کنید، دانستن اینکه چه چیزی قابل قبول است و چه چیزی خوب نیست کمی پیچیده می شود. تقاضاهای شما واقعا متفاوتند، ولی دوستانتان کمی سختگیر شده اند. با احساساتتان مرنبط باقی بمانید، این به شما قدرت می دهد. اگر فکر می کنید که نیاز دارید که درخواست وام کنید، بروید و درخواست بدهید.

اسفند:

وقتی تمام اطرافیانتان غیر مسوول هستند، شما به شیوه ای کاملا پخته رفتار می کنید. شاید به دلیل فصل است و یا اینکه دوستان و خانواده تان سعی می کنند کمی به حال خودشان باشند و آرام باشند. به آنها فرصت بدهید، ولی نگذارید که در این روزها به شما صدمه بزنند.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه