فال روز 5 دی 94 را در گهر بخوانید

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز 5 دی 94 را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 5 دی 94 را در گهر بخوانید

فروردین:

امروز احساسا می کنید که می توانید هرکاری که به ذهنتان می رسد را تمام کنید. شکی نیست که می توانید همه ی این کارها را بکنید و قدرت افکار مثبتتان عالی است. البته امروز در اداره تنها خواهید بود و شاید انجام کارهایی بیش از حد توانتان مشکل خواهد بود. بعد از آن هم از پا می افتید. واقعنگر باشید. یک یا دوهفته صبر کنید تا تغییرات عمده ای را ایجاد کنید.

اردیبهشت:

درمورد زمان وتلاشی که باید روی کارتان بگذارید هدفمندو عینی باشید. اگر امروز یک قرار تیمی دارید، شاید باید درمورد برنامه ها سوال بپرسید. در کارتان مسئولیت زیادی دارید و امروز روز ناامیدی نیست. قضاوت بالغ خود را نشان دهید و ضعیف نباشید.

خرداد:

استقلالتان در خطر است. می خواهید که مستقل باشید، ولی می خواهید که خانواده تان با احساساتتان کنار بیایند. نمی توانید که تسلیم شوید. تظاهر به استقلال داشتن، وقتی که همسر و فرزند دارید احمقانه است. سعی نکنید کارها را سخت کنید.

تیر:

در رابطه عاشقانه تان، تعهدی گرم و رشددهنده دارید. بااین حال برایتان سخت است که وارد یک زندگی مشترک خوب شوید. می خواهید که مسیر خودتان را بروید و از دیگران هم انتظار دارید که با شما همراه شوند. اگر وسوسه شدید که فرار کنید، تنها خواهید شد. سازش داشته باشید تا رابطه تان را به نتیجه برسانید. شاید مجبور شوید که یک سبک زندگی غیر طبیعی را شکل دهید.

مرداد:

امروز مراقب سلامتیتان باشید. استراحت کافی داشته باشید و تغذیه تان هم خوب باشد. درهنگام تغذیه باید آرام باشید. سعی کنید وعده های غذایی را کامل بخورید و از هیچ کدام صرف نظر نکنید. هیچ دلیلی وجود ندارد که ورزش و تغذیه کافی نداشته باشید. تنها به استقامت و عزمی راسخ نیاز دارید.

شهریور:

مرتب رویاهای عجیب و غریب دارید. سعی کنید وقتی بیدار شدید آنها را بنویسید. رویاها برمی گردند و افکار ناهشیاری هستند که سعی دارند به شما کمک کنند مشکلات را حل کنید. نوشته هایتان را بررسی کنید تا بتوانید کارهایی که می کنید و جایی که می روید را تحلیل کنید. اگر از نمادها آگاه باشید، می توانید از طریق رویاها مشکلاتتان را حل کنید.

مهر:

امروز ذهنتان با شفافیت و سرعت بالایی کار می کند. اعداد و کلمات را تحلیل می کنید و حقایق با شفافیت بالایی به ذهنتان وارد می شوند. اگر دوستانتان را به یک بازی فکری دعوت کنید هیچ کدام به گرد پایتان هم نمی رسند. روی کارهایی که می خواهید سال آینده انجام بدهید بیندیشید. اهدافی که به نظرتان قابل دسترسی هستند را بنویسید. فقط نوشتن کافی نیست! فکر هم باید پشتش باشد.

آبان:

امروز نیاز دارید که تمرکز بالایی روی کارتان داشته باشید. مسئولیت های بلندمدت برای تمام کردن کاری که آغاز کرده اید ضروری هستند. کارتان را با مقاومت دربرابر وسوسه برای تند کار کردن پیشرفت و رشد دهید. نگذارید که ساعت های کاریتان با گپ زدن ها و بازی های ویدیویی صرف و بی خود هدر بروند. یک کار مولد انجام بدهید.

آذر:

امروز باید به نیازتان به آرامش پاسخ بدهید. به نظر می رسد که همکاران آزاردهنده تان امروز روحیه بهتری دارند. بهتر است آنها را بیشتر بشناسید. می خواهید که مسایل و مرزها را بازسازی کنید و دوباره آغاز کنید. واقعا با خود حقیقیتان همکاری کنید و سعی کنید احساس سبکی بیشتری را برای خود بوجود بیاورید. درنهایت می توانید از کار کردن درکنار همکاران آزاردهنده تان لذت ببرید.

دی:

شاید امروز در محل کارتان تنش داشته باشید که باعث می شود دلتان بخواهد جیغ بزنید. نیاز پیدا می کنید تا با اطرافیانتان حرف بزنید و برای حق خودتان به پاخیزید. اگر فقط سرتان را پایین بیندازید و فقط سعی کنید که دور اداره بچرخید، اصلا نتیجه خوبی نخواهید گرفت. برای خودتان برخیزید، ولی حساسیتتان را حفظ کنید.

بهمن:

رویاپردازی جزیی از طبیعتتان نیست، ولی امروز 5 دی ماه است و کار دیگری جز این ندارید. امروز فقط می خواهید به خانه بروید و با خانواده تان باشید. هیچ کس نمی تواند که امروز شما را به کار وادارد.

اسفند:

امروز هیچ انگیزه ای در دنیا نمی تواند روی شما تاثیر داشته باشد. احساس می کنید که فقط دارید دور خودتان می چرخید. می خواهید روی جادوی جدیدی که درباره اش خوانده اید کار کنید و امروز روز آن فرارسیده است. به خانه بروید و به سرگرمیتان بپردازید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه