فال روز 18 اردیبهشت 95 را در گهر بخوانید

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز 18 اردیبهشت 95 را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 18 اردیبهشت 95 را در گهر بخوانید

فروردین:

ساعات اولیه روز هیچ گونه سورپرایزی نخواهد داشت. کارهای ساده بکنید و عجله نداشته باشید تا در یک فعالیت کاملا متفاوت درگیر شوید. شرایط مالیتان در نیمه ی دوم روز برجسته می شود. زیاده روی به بدهی بالا آوردن منجر می شود و باید از آن اجتناب شود.

اردیبهشت:

در هنگام عصر به کارتان بپردازید. ساعات عصر است که منبع جدیدی از الهام پیدا می کنید، به ارتباطات و خودابزاری علاقه نشان می دهید. عصرهنگام انتقادات را به دل نگیرید و به جای آن از خودتان به انتقاد بپردازید.

خرداد:

هنوز هم بسیار اجتماعی هستید، ولی در حین روز رویکردتان به مردم تغییراتی خواهد کرد. روابط هیجان انگیزی که به آنها علاقه دارید با ارتباطات کاری و جست و جو برای منافع عوض خواهد شد. کار فعالانه با اسناد مالی بسیار محتمل است.

تیر:

در ساعات اولیه ی امروز شاید احساس کنید که در بن بست قرار گرفته اید. تلاش هایتان را به هدر ندهید. به جای آن آغاز روز را در یک حالت آزاد بگذرانید. نیمه ی دوم روز درهای جدیدی برایتان آغاز خواهد کرد و یا شانس این را پیدا می کنید که دوباره روی برنامه ی اخیرتان کارکنید.

مرداد:

آزادی و استقلال که مدتی است از آن لذت می برید، جای خود را به حس وظیفه شناسی می دهند. امور کاری در نیمه ی دوم روز تبدیل به مرکز توجهتان می شوند. به سختی تمرین کنید و ساده بجنگید. این سخن بهترین شعار برای اکثر شما خواهد بود.

شهریور:

هنگام صبح انرژی خود را ذخیره کنید. الان احتمال اینکه همه ی آن را به هدر دهید خیلی زیاد است. در طول روز همه چیز برایتان خوب پیش می رود. در نیمه ی دوم روز بهترین موقعیت ها برایتان پیش می آید. علی رغم تغییرات مثبت، سرعتتان را کم کنید و روی کاری که می کنید متمرکز باشید.

مهر:

باید مراقب باشید که تحت تاثیر کینه های شخصی نباشید-این کینه ها دیگر ربطی به شما ندارند. انهایی که هنوز می خواهند بعضی چیزها را حل و فصل کنند باید در ساعات صبح به این کارها بپردازند. نیمه ی دوم روز بیشترین کارآیی را خواهد داشت.

آبان:

در تمام مدت روز هرگونه آغاز به کاری تبدیل به یک امر دشوار می شود. درنیمه ی دوم روز ممکن است شریک یا رقیبتان آن را از شما بدزدد. آنهایی که از مردم گریزی و عقده ی حقارت رنج می برند سختی های زیادی را متحمل خواهند شد.

آذر:

کارهای آزاد خلاقانه تنها در ساعات صبح امکان پذیر خواهد بود. مجبور خواهید بود که هنگام عصر در کارهای روزمره شرکت کنید. اگر این کارها را داوطلبانه انجام دهید برایتان بهتر خواهد بود. اگر اینطور نباشد چیزی یا کسی به آن مجبورتان خواهد کرد. ممکن است مجبور شوید نوعی آزمون حرفه ای را پست سر بگذارید.

دی:

هنگام صبح با روحیه ضعیف و تحریک پذیری خود بجنگید. مخمصه ای که در آن قرار گرفته اید همیشگی نخواهد بود. هنگام عصر خواهید فهمید که موقعیت های زیای پیش رو و استعدادهای زیادی هم برای کاوش کردن دارید. نگذارید اشتباهات گذشته و دوستان ناپسند غمگینتان کنند.

بهمن:

شورشوق اخیر شما امروز از بین می رود. در نیمه ی دوم روز مشکلات و دردسرهای خانوادگی و خانگی پیش می آیند. شرایط بد زندگی یا یک فضای ناراحت کننده در خانه می توانند اعصابتان را به هم بریزند.

اسفند:

کارهای بی احتیاط و پر انرژی جای خود را به احتیاط و تعقل می دهند. این را هنگام عصر بطور واضح خواهید دید. شاید مجبور باشید که روی روابط خود با اقوام نزدیک تمرکز داشته باشید. اگر سفر عصرتان ضروری نبود آنرا کنسل کنید بهتر است.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه