فال روز 15 شهریور 94 را در گهر بخوانید

تاريخ : 15 شهریور

سایت گهر سعی دارد همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۱۵ شهریور ۹۴ را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم.

فال روز 15 شهریور 94 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فروردین:

تفاوت‌های میان دوستی و عشق کمی‌انسان را گیج می‌کند، اما این موضوع بیشتر در مورد دیگران صدق می‌کند، نه شما. این بدین معنی نیست که شما هیچ جوابی ندارید؛ بلکه معنی‌اش این است که حالا اکنون قصد پرسیدن سئوال‌های زیادی را ندارید. به نیازهای افراد دیگر توجه کنید، برای اینکه امکان دارد ناآگاهانه مسائل مهمی ‌که نیازمند توجه شما هستند را پوشیده نگه دارید.

 

اردیبهشت:

سیاره بخت شما یعنی ونوس در تلاش است توجه شما را به سمت روابط دوستانه همیشگی تان هدایت کند، در حالیکه شما تلاش می‌کنید نیازهای خود را با نیازهای فرد دیگری هماهنگ کنید. اما امروز درحالیکه رویاهای شما با واقعیات زندگی روزمره تان منافات دارند، شما در برابر افکار مبهم از پا در می‌آیید. هنوز هم ممکن است حقایق مهمی‌ را از دست دهید، بنابراین یک یا دو روز صبر کنید و بعد تصمیم نهایی خود را بگیرید.

 

خرداد:

در حال حاضر تصورات رویایی از تجربیات عملی جالب‌تر به نظر می‌رسند، اما این سخن بدین معنی نیست که شما تلاش می‌کنید تا اتفاقی بیفتد. حتی اگر شما قبلاً در دوستی‌هایتان ثابت قدم بوده باشید، ولی امروز دوست دارید عضو جدیدی را برای تفریح کردن معرفی کنید. متاسفانه بهتر است بعضی از رویاها را فراموش کنید، بنابراین قبل از اینکه افکارتان را با دیگران در میان بگذارید در موردش فکر کنید.

 

تیر:

امروز ممکن است از شما بخواهند در مورد یک مشکل خانوادگی قضاوت کنید، اما شما دوست ندارید تنها کسی باشید که این جور مواقع بهش نیاز دارند. این سخن بدین معنی نیست که شما کار اشتباهی انجام داده‌اید، بلکه معنی‌اش این است که شما به حس خود اطمینان ندارید و شاید خود شما هم از نصیحت‌های دوستان صمیمی‌تان سود ببرید. نظر دادن و کمک کردن به اشخاص دیگر می‌تواند مفید باشد، اما باید بدانید که همه انسانها- حتی شما- دید کاملی نسبت به حقیقت ندارند.

 

مرداد:

امروز یک سوء تفاهم کوچک بین شما و خواهر و یا برادرتان ممکن است شما را از مسیر اصلی تان منحرف کند و مجبور باشید انرژی تان را صرف حل کردن این مشکل بکنید. اگر شما خواهر و برادر ندارید ممکن است با یک دوست و یا با همسایه تان اختلاف پیدا کنید. یکی از روش‌های به حداقل رساندن مشکلات اجتناب از غیبت کردن است، چراکه صحبتهای بی دلیل درمورد افراد دیگر زمینه مناسبی را برای شروع یک مشاجره و دعوا فراهم می‌کند.

 

شهریور:

امروز شما دید تازه‌ای نسبت به شغلتان پیدا کرده‌اید. شاید این تغییرات ذهنی شما در نتیجه سود مالی زیادی باشد که در نتیجه کار سخت و زیاد حاصل شده است. هم اکنون شما ترجیح می‌دهید که به خرید بروید و همین موضوع می‌تواند شما را برای بیشتر کار کردن مشتاق‌تر کند. انگیزه ها و محرک‌های شما هرچه که باشند برایتان مفید و سازنده هستند چون باعث شده‌اند شما احساس بهتری پیدا کنید.

 

مهر:

امروز شما خیلی پرمشغله هستید و زیاد از این موضوع راضی نیستید، اما اطرافیانتان هم فعالیتهای شما را محدود کرده‌اند و به شما فرصت زیاد کار کردن را نمی‌دهند. فراموش نکنید که نگرش‌های شما به اندازه چیزهای دیگر می‌توانند در خوشبختی شما تأثیر داشته باشند. اگر شما شکایت کرده و غر بزنید مطمئناً روز خوبی نخواهید داشت. اما اگر انرژی‌های مثبت را جذب کنید و آن را به دوستانتان هم انتقال بدهید روزی بسیار خوب و عالی خواهید داشت.

 

آبان:

شور و اشتیاق شدید شما می‌تواند در روابط تان با یکی همکاران یا با نامزدتان باعث بروز اختلاف بشود. اما زیاد صحبت کردن در این مورد فقط تأثیر منفی می‌گذارد، مگر اینکه شما در جستجوی حقیقت و راستی باشید. مردم از این اخلاق شما که خیلی راحت حرف می‌زنید و خیلی راحت هم قول می‌دهید خسته شده‌اند. فراموش نکنید که نباید در مورد یک کار صحبت کنید بلکه فقط باید آن را انجام دهید.

 

آذر:

حتی اگر شما از زندگی روزمره تان راضی هم هستید، با فکر کردن و تمرکزکردن توانایی بهتر شدن را هم دارید. به جای اینکه بی هدف رویاپردازی کنید، در حالیکه با احتیاط افکارتان را به مسیری می‌کشانید که تصاویر مثبتی را در ذهتان می‌پروراند، آنها را تحت کنترل خود درآورید. شما همانگونه هستید که خودتان فکر می‌کردید، بنابراین با تغییر دادن تصویرهایی که نگرش شما را می‌سازند، روزهای بهتری داشته باشید.

 

دی:

شما امروز دلتان می‌خواهد ساعت‌های متمادی به خاطرات دوران کودکی خود فکر کرده و به آن دوران شیرین برگردید، اما شاید خودتان هم دقیقاً نفهمید که واقعاً دنبال چه چیزی هستید! دیدگاه‌های شما معمولاً در حال عوض شدن است، اما هنوز هم دوست ندارید دیدگاه جدید خود را به دیگران اعلام کنید. البته شما از قدرت متقاعد کردن خیلی بالایی برخوردارید؛ پس از این توانایی خود استفاده کنید و اصلاً هم نترسید.

 

بهمن:

امروز برنامه ریزی کردن برای اهداف بلند مدت برایتان مشکل ساز خواهد بود، چراکه زندگی شما در حال تغییر کردن است و شما نمی‌توانید دقیقاً بفهمید که چه چیزهایی برایتان مهم تر هستند. به جای اینکه با فکر کردن به مسائل حاشیه ای ذهن خود را منحرف کنید، فقط روی اتفاقاتی که در زمان حال رخ می‌دهد تمرکز کنید. اگر این گونه عمل کنید به همه کارهایتان خواهید رسید.
اسفند:

امروز ونوس زیبا برایتان مشکل ایجاد می‌کند، به خاطر اینکه این سیاره، سیاره بخت شما یعنی نپتون را که در دوازدهمین خانه شما یعنی خانه سرنوشت و تقدیر قرار دارد، آشفته کرده است. امروز زندگی شما سرشار از عشق می‌شود و عنان اختیار را از شما می‌رباید. اما حتی اگر جذابیت‌های این فرد خیلی زیاد باشد، باز هم این رفتار شایسته شما نیست!! شما می‌توانید با تمرکز کردن بر جنبه‌های معنوی و نه شخصی آرزوهای خود، توانایی‌های خود را یک پله بالاتر ببرید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي