فال روزانه دوشنبه 4 شهريور -26 Aug

تاريخ : 4 شهریور
فال روزانه دوشنبه 4 شهريور -26 Aug, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

فروردین: شما امروز با وجود اینكه احساس می‌كنید فرد باهوشی هستید، ولی زیاد خوشحال نیستید. وقتی مسائل جزئی مثل مسائل حاشیه‌ای كاری و یا رژیم غذایی شما اهمیت پیدا می‌كنند، ظاهراً هوش و ذكاوت شما كمكی بهتان نمی‌كند. به هرجهت وقتی كه شما سرتان خیلی شلوغ است دوست ندارید با مسائل پیش‌پا افتاده خودتان را به زحمت بیندازید. ولی متاسفانه هیچ چیز به اندازه توجه كردن به وضعیت جسمانی بدنتان و اوضاع مالی‌تان حیاتی نیست.

اردیبهشت: امروز لازم است كه اوضاع مالی خود را ثابت نگه دارید، اگرچه هم اكنون شما نمی‌توانید به راحتی این كار را بكنید. فكر و ایده شما این است كه باید پول كمتری برای انجام دادن تفریح‌ها و كارهایی كه خیلی بهشان علاقه دارید خرج كنید. پیام امروز برای شما این است: جواب منفی دادن به پیشنهاد دور و بری هایتان برای بیرون رفتن و شام خوردن از پول خرج كردن اضافی جلوگیری می‌كند. اما اگر می‌خواهید كارهایی كه دوست دارید را انجام دهید یا باید درخواست اضافه حقوق داده یا اینكه به دنبال شغل دوم باشید.

خرداد: امروز شما قادر نیستید تصمیم قطعی بگیرید، زیرا ماه در نشانه شما در نوسان و چرخش است و خصوصیات شما نیز هر لحظه تغییر می‌كند. حالا كه تصمیم شما دائم در حال تغییر است، اصلاً نمی‌توانید روی تصمیمات خود حساب كنید. سعی نكنید به زور دنبال پیدا كردن راه حل باشید. در عوض افكار و خیالات خود را مثل پاندولی در نظر بگیرید كه در حال نوسان است ولی كم كم آرام می‌شود و بالاخره می‌ایستد.

تیر: امروز شما دوست ندارید كسی بداند كه چه احساسی دارید، چراكه ممكن است برنامه‌هایتان به هم بخورد. اگر شما بخواهید فرد مرموزی شوید، آنها هم ممكن است تفكرات خودشان را به شما نگویند. پنهان كاری در عنوان كردن حقیقت به آنها نیز سرایت می‌كند، تبادل نظر كردن هم همین گونه است. بنابراین وقتی كه شما افكار خودرا با آنها در میان می‌گذارید آنها هم به شما ملحق می‌شوند.

مرداد: شما امروز نمی‌خواهید تنهایی كار كنید و یا به تفریح مشغول شوید، بنابراین می‌توانید از همكاران و یا دوستانتان بخواهید كه با شما همراهی كنند. شما به افرادی نیاز دارید كه پیشرو بوده و مثل خودتان فكر كنند، برای اینكه می‌خواهید همراه آنها برای آینده برنامه‌ریزی كنید. تمام این فعالیت‌های اجتماعی شما را درگیر كارها و وظایف جزئی‌تر می‌كند، بنابراین نباید زمان حال را نیز فراموش كنید.

شهریور: در حال حاضر شما نمی‌خواهید دیگران به خاطر حمایت‌های عاطفی به شما تكیه كنند ولی در هر صورت امروز این اتفاق می‌افتد. تجربه شما همراه با استعداد ذاتی شما برای رهبری كردن و همچنین درستكاری شما، از شما فرد بسیار قابل و كاردانی ساخته كه می‌توانید در محل كار به همكارانتان كمك كنید. فقط فراموش نكنید اگر شما كار مثبتی برای دیگران انجام دهید، بهتر می‌توانید به نیازهای عاطفی خودتان هم توجه كنید.

مهر: امروز شما در محل كارتان نمی‌توانید خیلی راحت فكرتان را روی كار متمركز كنید، برای اینكه خیلی ماجراجو شده‌اید. اگر زیاد انسان واقع بینی نیستید به خودتان نگرانی راه ندهید، چراكه این رویاپردازی‌ها به آینده شما مربوط نمی‌شود. بلكه به منظور تفریح كردن و خوش بودن فقط در زمان حال خلاصه شده و در وقت‌های دیگر این خیالات از سرشما می‌افتد.

آبان: معمولاً شما وقتی با یك فرد خیلی خوش صحبت روبرو می‌شوید كه می‌تواند شما را بخنداند، در وضعیت دشواری قرار می‌گیرید. از یك طرف شما از اوقاتی كه با چنین فردی دارید لذت می‌برید، و از طرف دیگر این گفتگوها باعث می‌شود احساس پوچ بودن بكنید. شما نمی‌خواهید یك فرد سطحی باشید و شور و هیجان و عشق بیشتری نیز نیاز دارید. پس باید از دیگران درخواست كنید و برای پیدا كردن جواب لازم نیست زیاد دور شوید.

آذر: ماه در هفتمین خانه شما یعنی خانه همكاران و دوستان قرار دارد و دید شما را تا حدی باز كرده كه شما حاضرید افراد بیشتری را وارد زندگی شخصی خود كنید. شما به طور طبیعی خودتان از پس كارهایتان برمی‌آیید، ولی حالا برای كارهای ساده‌ای مثل رفتن به سوپر ماركت و رفتن به اداره پست هم دوست دارید كسی شما را همراهی كند. باوجود این آنها هم برنامه‌های خودشان را دارند، بنابراین اگر دوست ندارید هیچ كدام از كارهایتان را به تنهایی انجام دهید، اجازه ندهید آنها خودشان را مقصر بدانند.

دی: امروز در محل كار ذهن شما درگیر مسائل جزئی و حاشیه‌ای می‌شود و شما فرصت دوباره‌ای برای نگاه كردن به موقعیت‌های حرفه‌ای را ندارید. یك نفر سعی می‌كند شما را وارد گروه و محیط كاری و یا فعالیت‌های بكند كه شما را به خارج شهر و محیط‌های كوهستانی بكشاند. ولی لزومی‌ ندارد كه خیلی هم دنبال جاه طلبی و بلند پروازی باشید، چرا كه این كارها مطمئنناً آزادی شما را محدود می‌كند.

بهمن: امروز شما زیاد مشتاق نیستید كه بیشتر كار كنید، به خصوص اگر قلباً بیشتر به تفریح كردن تمایل داشته باشید. اگر امروز شانس این را دارید كه به افراد جوان‌تر از خودتان چیزی بیاموزید و یا حتی با آنها تفریح كنید در دادن جواب مثبت لحظه‌ای تردید نكنید. در ضمن تفریح كردن با دوستانتان را نیز از دست ندهید.

 

اسفند: امروز شاید شما فشار كاری زیادی را تجربه كنید، چرا كه در خانه كارهای زیادی برای انجام دادن دارید. اما شما نمی‌توانید از زیر بار وظایفتان در محل كار و مسئولیت‌های اجتماعی خود فرار كنید. اگرچه شما امروز تنها بودن را ترجیح می‌دهید، ولی امروز اصلاً این كار درست نیست. برای اینكه اگر تنهایی را انتخاب كنید به تنهایی و بدون وجود افرادی كه دوستشان دارید پیشرفت خواهید كرد.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي