فال روزانه جمعه 12 مهر – 4 اكتبر

تاريخ : 12 مهر
فال روزانه جمعه 12 مهر – 4 اكتبر, پورتال خبری فرهنگی گهر

فروردین: اكنون در حالیكه كه ماه از دومین خانه شما رد می‌شود توجه كردن به مسائل مالی احساس خوبی در شما پدید می‌آورد. هنگامی كه شما با صورت حسابهای اول ماه روبرو می‌شوید ممكن است كه مجبور شوید از تفریحاتتان كم كنید، اما هر كاری درستی كه اكنون انجام می‌دهید نتیجه‌اش را بعداً در آخر هفته خواهید دید. به خاطر چیزهایی كه ندارید شكایت نكنید؛ درعوض به خاطر آن چیزهایی كه دارید شكرگذار باشید.

اردیبهشت: توجه كردن به موضوعات عملی در روزی كه در آن قرار دارید باعث می‌شود كه احساس بهتری داشته باشید، اما اگر شما كارهایی را انجام دهید كه به آنها نیاز دارید موضوعی هست كه شما را به دردسر می‌اندازد. شاید یك مسأله احساسی غیر قابل حل در حالیكه در مورد صلاحیتهایتان شما را به شك می‌اندازد، احساس رضایت شما را از بین ببرد. تلاش مضاعف برای انجام دادن كارهایی كه فكر می‌كنید مهم‌ترین كارها هستند قضاوتها را به سود شما منحرف خواهد كرد.

خرداد: اگر امروز شما سعی كنید كه خودتان باشید توانائیتان بیشتر خواهد شد. اگرچه شما ترجیح می‌دهید كه با دیگران رفتار متقابل داشته باشید، گاهی اوقات شما نیاز دارید كه با حذف كردن اختلافات پر سر و صدا دوباره انرژی‌تان را ذخیره كنید. اگرچه شاید این موضوع برایتان ناراحت كننده باشد، اما دكتر نیز به شما سفارش می‌كند كه كمی هم به جاهای خلوت‌تر بروید.

تیر: اگر دوستان شما كارهایی را انجام می‌دهند كه شما از آنها انتظار ندارید شگفت زده نشوید. اینكه آنها بتوانند نقطه ضعف شما را به دست آورند شما را به دردسر خواهد انداخت، اما اگر شما قبول كنید كه دوستانتان طرف شما هستند این موضوع عكس العمل منفی شما را تغییر خواهد داد. به این موضوع به عنوان یك فرصت بنگرید كه شما را به آنچه كه دوست دارید نزدیكتر می‌كند.

مرداد: دخالت كردن در زندگی دیگران روش همیشگی شما نیست، اما شما امروز خیلی بیشتر از یك انسان تنها در زندگی دیگران تأثیر دارید. دیگران امروز شما را راهنمای خود می‌دانند و اگر شما بهترین راهنما باشید می‌توانید تبدیل به یك قهرمان بشوید. تأثیری كه بر روی افراد دور و برتان دارید را دست كم نگیرید.

شهریور: بسط دادن بینشتان همیشه برای شما مهم نیست، اما امروز شما شاید بخواهید برای اینكه بهترین دید را داشته باشید در بالاترین نقطه كوه بایستید. شما هوشمندانه درحین آموزش روشنفكری و مقام رفیعی را به دست خواهید آورد. پس در یك دوره آموزشی ثبت نام كرده و یا حتی به مسافرت بروید تا افق فكریتان را بسط دهید.

مهر: امروز در حالیكه برای پیاده روی در طبیعت از خانه بیرون می‌روید، حركت مؤثر شما به سمت تجربه كردن زیبایی می‌تواند شما را به كار كردن در بیرون از خانه ترغیب كند،. اما حتی اگر شما در خانه تلویزیون تماشا كرده و یا موزیك گوش بدهید نیز لذت خواهید برد. با وجود این اگر در پایان روز شما همچنان بر انجام دادن كارهایی كه مهارتهای مخصوصتان را به كار می‌گیرند تمركز كنید، بهترین احساس را خواهید داشت.

آبان: امروز وارد یك بحث و مشاجره شدن از حل كردن آن در همان ابتدا آسان‌تر است. اگر شما به افراد لجوج برخورد كنید، شاید حوصله سرزنش كردن آنها را نداشته باشید. یك ناراحتی بی‌اهمیت می‌تواند به طور پرشوری یك درگیری عاطفی را بالا ببرد. آگاه بودن از تواناییهایتان می تواند به شما كمك كند كه انرژی‌تان را برای رسیدن به اوج ذخیره كنید.

آذر: رفتارهای عجیب و غریب خود شما می‌تواند بیشتر از رفتار بی‌ثبات یك فرد دیگر برای شما دردسرساز باشد. خبر خوب این است كه افراد دیگر به سرعت شما در حال تغییر دادن رفتارهایشان هستند. و خبر بد این است كه با وجود این تغییر  وادار كردن دیگران برای تلاشی دوطرفه می‌تواند كار سختی است. صبر كردن برای شما بهتر از كشمكش داشتن است.

دی: اگر شما از پس وظایف كاری و مسئولیتهایتان در داخل خانه به خوبی بربیایید، می‌توانید زمانی را كاملاً به استراحت و شارژ كردن باتری‌هایتان اختصاص دهید. با علاقه انجام دادن كارها می‌تواند برای شما احساس رضایت كامل به وجود آورد. اما شما امروز نسبت به همیشه ناآرامتر هستید و نیز می‌توانید چند پروژه جدید را بدون اینكه نگران این باشید كه آیا آنها را تمام می‌كنید یا نه، شروع كنید.

بهمن: اگرچه شاید شما امروز دوست داشته باشید كه به تفریح كردن بپردازید، اما لازم است كه زمانی را برای ایستادگی كردن در برابر كسی كه به شما نزدیك است اختصاص دهید. عاقلانه است كه به جای اینكه به او فرصت بدهید تا در خفا كارهایش را انجام دهد با او در مورد كارهایش صحبت كنید. زمانیكه شما آنها را آشكار می‌كنید باعث می‌شوید كه تاحدودی نگرشهای منفی‌اش را از دست بدهد.

اسفند: وقتی كه زبان شما در بیان كردن احساسات درونی‌تان ناتوان می‌شود، برقراری ارتباط برایتان مشكل می‌شود. اكنون با وجود این، كلمه‌های صحیح در مواقع بحرانی به یاریتان می‌آیند و شما را مطمئن می‌كنند كه به هدفتان خواهید رسید. حرفهایی را كه می‌خواهید بزنید تا جایی كه می‌توانید خلاصه كنید، سپس به دیگران اجازه پاسخ دادن بدهید.

گردآوری : گروه سرگرمی گهــــر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي