عکس های آنجلینا جولی و برد پیت در فیلم مشترکشان

آنجلینا جولی و برد پیت از بازیگران پرطرفدار و محبوب سینمای هالیوودی هستند که در اقصی نقاط جهان طرفدار دارند. این زوج هنرمند به تازگی در اکران فیلم مشترکشان به نام در کنار دریا عکس های جدید از خود منتشر کرده اند.

“در کنار دریا” اولین بازی آنجلینا جولی و برد پیت در کنار هم پس از فیلم “آقا و خانم اسمیت” است. داستان این فیلم در دهه هفتاد میلادی و در سواحل فرانسه اتفاق می‌ گذرد، جایی که “رونالد” و “ونسا” تلاش می‌ کنند که زندگی مشترکشان را از فروپاشی نجات دهند. نویسنده و کارگردان این فیلم آنجلینا جولی است.

این زوج هالیوودی 6 فرزند به نام‌ های مداکس، پکس، زهرا، شیلو، ویوین و ناکس دارند. آنجلینا جولی با اشاره به اینکه “در کنار دریا” درباره زندگی مشترک او و برد پیت در دنیای واقعی نیست گفت : اگر این فیلم حتی ذره ای شبیه به زندگی واقعی ما بود، از عهده ساختن آن بر نمی‌ آمدیم. زندگی مشترک ما باثبات است و ما با این گونه مشکلات در زندگی خود رو به‌ رو نیستیم.

عکس های آنجلینا جولی و برد پیت در فیلم مشترکشان عکس های آنجلینا جولی و برد پیت در فیلم مشترکشان عکس های آنجلینا جولی و برد پیت در فیلم مشترکشان عکس های آنجلینا جولی و برد پیت در فیلم مشترکشان عکس های آنجلینا جولی و برد پیت در فیلم مشترکشان عکس های آنجلینا جولی و برد پیت در فیلم مشترکشان

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه