عکس هایی از مدل حلقه ازدواج بازیگران هالیوود

تاريخ : 25 مهر

حلقه ازدواج افراد معروف همیشه مورد توجه بسیاری از علاقمندان بوده است. در ادامه عکس هایی از مدل حلقه ازدواج بازیگران هالیوود را می بینید

 

ناتالی پورتمن

عکس هایی از مدل حلقه ازدواج بازیگران هالیوود, پورتال خبری فرهنگی گهر

دختر دلنشین‌ سینمای تجاری که همیشه به سادگی معروف است، درباره انتخاب حلقه چندان هم ساده‌پسند نبود. پورتمن با قبول حلقه زیبای دست‌سازی که یک نگین از الماس درشت داشت به پیشنهاد ازدواج بنجامین میل پاید، جواب مثبت داد. اگر الماس روی این انگشتر را بردارید، خود انگشتر ۳۵ هزار دلار قیمت دارد. این انگشتر زیبا را جیمی ولف به سفارش بنجامین ساخته است. در طراحی این انگشتر که در آن طلای سفید و الماس به کار برده شده، روحیه طبیعت دوستی و گیاهخواری ناتالی مدنظر قرار گرفته است.

عکس هایی از مدل حلقه ازدواج بازیگران هالیوود, پورتال خبری فرهنگی گهر

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی این شانس را داشته که براد پیت از چند سال پیش با رابرت پروکاپ، جواهرساز به صورت تفننی همکاری می‌کرد و از مدتی قبل روی تراش الماس حلقه نامزدی آنجلینا جولی کار کرد. البته او قبلا هم چنین سنگ زیبایی را که روی انگشتر جنیفر آنیستون بود طراحی کرده بود. البته فراموش نکنیم که کارشناسان ارزش حلقه آنجلینا جو لی را نصف مبلغ انگشتر نامزد قبلی پیت یعنی آنیستون تخمین زدند. البته خیلی‌ها معتقدند حلقه آنجلینا جولی به نسبت بقیه ستاره‌ها ارزان‌قیمت است و رقمی حدود ۵۰۰ هزار دلار می‌ارزد.

آن‌هاتاوی

عکس هایی از مدل حلقه ازدواج بازیگران هالیوود, پورتال خبری فرهنگی گهر

می‌گویند به هر دختری حلقه نامزدی آن‌هاتاوی را تقدیم کنی، هرگز جواب رد نخواهی شنید! پیشنهاد به ‌هاتاوی به صورت اصولی در نوامبر سال ۲۰۱۱ داده شد؛ آن هم در شرایطی که نامزدش، آدام شالمن یک حلقه با ۶ قیراط الماس به او هدیه داد که ارزش آن ۱۵۰هزار دلار تخمین زده می‌شود. شالمن برای طراحی این حلقه چشم‌نواز از جواهرات Kwiat Heritage کمک خواست و البته توانست به این ترتیب دل ‌هاتاوی را به دست آورد.

جسیکا سیمپسون

عکس هایی از مدل حلقه ازدواج بازیگران هالیوود, پورتال خبری فرهنگی گهر

یکی از متفاوت‌ترین حلقه‌ها را جسیکا سیمپسون به دست کرده است. اریک جانسون با پیشکش یک حلقه برلیان یاقوتی بیضی‌شکل ۴ قیراطی و به ارزش ۱۰۰ هزار دلار به جسیکا سیمپسون پیشنهاد ازدواج داد. این انگشتر زیبا با دو قطعه الماس قلبی‌شکل در اطراف نگین اصلی، سمبل‌ عشق صاحبان آن است. اریک نهایتا با انتخاب این سنگ یاقوت قرمز دوست داشتنی توانست عشق خود را به بهترین نحو به جسیکا نشان دهد و جواب «بله» را از او بگیرد. ترکیب رنگی این حلقه، یکی از بهترین ترکیب‌های رنگی در طراحی جواهرات لقب گرفته است.

ماریا کری

عکس هایی از مدل حلقه ازدواج بازیگران هالیوود, پورتال خبری فرهنگی گهر

گویا سلیقه خواننده‌ها به من شباهت دارد. حلقه ازدواج ماریا کری هم مثل جنیفر لوپز با سنگ‌های صورتی تزئین شده است. ماریا کری حلقه الماس ۱۷ قیراطی را از نیک کانن دریافت کرد، درحالی‌که دور آن را الماس پوشانده بود و زمرد صورتی‌اش می‌درخشید. حلقه این ستاره آمریکایی ۵/۲ میلیون دلار ارزش دارد و متشکل از الماس ۱۷ قیراطی با برش زمردی مربع شکل است که مرکز آن به رنگ صورتی، رنگ محبوب کری می‌رسد. این الماس با ۵۸ زمرد صورتی احاطه شده و در هر طرف آن یک الماس به صورت هلال ماه قرار گرفته است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي