عکس هایی از سه گوشی جدید ZTE

تاريخ : 30 آبان

کمپانی ZTE به تازگی عکس هایی از گوشی های جدیدش را منتشر کرده است که در این مطلب عکس هایی از سه گوشی جدید ZTE را برای شما عزیزان به نمایش می گذاریم.

شرکت ZTE سه دستگاه جدید از گوشی‌های سری «بلید» Blade را به شماره مدل‌های X3، X5 و X9 برای روسیه معرفی کرد.

عکس هایی از سه گوشی جدید ZTE, پورتال خبری فرهنگی گهر

این دستگاه‌ها هر سه میان‌رده هستند و با سخت‌افزارهای متفاوتی ارایه می‌شوند. در میان آنها، گوشی ZTE بلید X9 سخت‌افزارهای بهتری دارد. در این گوشی از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۱۵ با پردازنده‌ی هشت هسته‌ای، رم ۲ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده شده است. بلید X9 نمایشگر ۵.۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد و دوربین‌های پشتی و جلویی آن به ترتیب ۱۳ و ۵ مگاپیکسل هستند. باتری این گوشی ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد.

عکس هایی از سه گوشی جدید ZTE, پورتال خبری فرهنگی گهر

ZTE بلید X5 به تراشه‌ی مدیاتک MT6735 با پردازنده‌ی چهار‌هسته‌ای مجهز است. نمایشگر این گوشی ۵ اینچی بوده و وضوح ۷۲۰p را در اختیار قرار می‌دهد. هر دو دوربین اصلی و سلفی این دستگاه ۸ مگاپیکسل هستند و ظرفیت باتری آن هم ۲۴۰۰ میلی‌آمپر است.

عکس هایی از سه گوشی جدید ZTE, پورتال خبری فرهنگی گهر

گوشی ZTE بلید X3 با تراشه‌ی مدیاتک MT6735 و پردازنده‌ی چهار هسته‌ای و نمایشگر ۵ اینچی با وضوح ۷۲۰p ارزان‌ترین این سه تلفن هوشمند است. بلید X3 به رم ۱ گیگابایتی و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز است. به دلیل باتری بزرگی که دارد، این گوشی می‌تواند دو دستگاه دیگر شارژ کند. دوربین‌های این گوشی هم ۸ و ۲ مگاپیکسل هستند.

عکس هایی از سه گوشی جدید ZTE, پورتال خبری فرهنگی گهر

گوشی‌های بلید X3، X5 و X9 به ترتیب ۱۳۸، ۱۶۹ و ۲۷۷ دلار قیمت دارند. در حال حاضر، مشخص نیست که این گوشی‌ها چه زمانی در دیگر نقاط جهان عرضه خواهند شد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي