علت مرگ عسل بدیعی+عکس عسل بدیعی

مرات: روز گذشته (۱۱ فروردین‌ماه) عسل بدیعی در بخش آی‌سی‌یوی بیمارستان لقمان به علت مسمومیت شدید دارویی بستری شد. پس از تشدید مسمویت ، پزشکان مرگ مغزی را تایید کردند.

هرچند غزل بدیعی ابتدا با تکذیب مرگ مغزی خواهرش خبر داد که : «شایعات بسیاری در رسانه‌ها منتشر شده که من همه را تکذیب می کنم. خواهرم بر اثر مسمومیت دارویی به کما رفته و امیدوارم به سطح هوشیاری بازگردد.» اما ساعاتی بعد ، فوت این بازیگر سینما اعلام و اعضای بدنش بنا به وصیت خودش اهدا شد.

علت مرگ عسل بدیعی+عکس عسل بدیعی

اما بستری شدن این بازیگر به علت مسمومیت دارویی ، شایعاتی  را قوت می بخشد.
این در حالی است مسمویت دارویی سیستم اعصاب مرکزی را تحت تاثیر قرار می دهد. از انواع مسمومیت دارویی می توان به خواب آورها، مسكن ها و داروهاي ضدافسردگي اشاره کرد.
البته داروی”ترامادول” بیشترین آمار مسمویت در کشور را به خود اختصاص داده است و با آن که جزئی از مواد مخدر و تریاک به شمار نمی رود ولی آرام بخش قوی است که تقریباً آثاری مشابه مواد مخدر را برای فرد به ارمغان می آورد و در موارد مصرف افراطی، فرد را با نوع حاد مسمومیت مواجه می کند.



داروهاي ضد افسردگي ۳ حلقه اي نیز ، فرد را با نوع دیگری از مسمویت دارویی دچار می‌کند و البته داروهای اعصاب نیز سهم بسیار بالایی در بروز این مشکل دارند.

استامينوفن كدئين و داروهاي بيماري هاي قلبي- عروقي نیز از دیگر عوامل مهم در ایجاد مسمویت های دارویی برای فرد محسوب می شوند که در حالت عادی عاری از مشکل بوده ولی در صورتی که فرد میزان بالایی از آن ها را مورد مصرف قرار دهد با علائم ناشی از مسمویت دارویی مواجه می گردد.

گفتنی است عسل بدیعی ، همسر سابق فریبرز عرب نیا است،. وی دانش آموخته دانشگاه آزاد بود که به واسطه کیانوش عیاری وارد سینما شده و با بازی در «بودن یا نبودن» عیاری ، تواناییهای بازیگری خود را نشان داد. بدیعی طی سالهای اخیر فعالیت سینمایی چندانی نداشته است و آخرین فیلم سینمایی نسبتا مطرحش «شمعی در باد» پوران درخشنده بود

عکس عسل بدیعی

 

علت مرگ عسل بدیعی+عکس عسل بدیعی

 

علت مرگ عسل بدیعی+عکس عسل بدیعی

 

علت مرگ عسل بدیعی+عکس عسل بدیعی

 

علت مرگ عسل بدیعی+عکس عسل بدیعی

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه

  1. hamid says:

    خدا رحمتش کنه.

  2. sam jm says:

    روحش شاد:-(

  3. sam jm says:

    روحش شاد

  4. سحر says:

    من :سحر اصلانی، یکی از پر طرفدار ترین بینندگان فیلم های عسل بدیعی هستم، و در مراسم با شکوه او از اصفهان به تهران شرکت کردم و با این کار خیری که عسل جان انجام داد او باز هم در بین ما وجود دارد و با این کار او مطمئنا سر مشقی برای نه تنها من بلکه دیگران شد: عسل جان روحت شاد و یادت همیشه گرامی باد

  5. mahnaz says:

    mohem nist ke chetor fot shode mohem ine ke ma dige ono nadarim va vaghean heyfe .
    khodayash biyamorzad