علت فوت عارف لرستانی چه بود؟

تاريخ : 26 فروردین

خشایار الوند نویسنده سینما و تلویزیون علت فوت دوستش عارف لرستانی را توضیح داد.

علت فوت عارف لرستانی چه بود؟, پورتال خبری فرهنگی گهر

نویسنده سریال «ویلای من» می‌گوید مرحوم عارف لرستانی جمعه شب به دلیل سکسکه به بیمارستان مراجعه کرده است.

 خبر درگذشت عارف لرستانی، بازیگر جوان سریال‌های طنز تلویزیون اهالی هنر و مطبوعات را شوکه کرد. علت فوت لرستانی ایست قلبی در خواب عنوان شده و او ظاهرا سابقه هیچ بیماری هم از قبل نداشته است.

خشایار الوند، نویسنده سینما و تلویزیون درباره علت فوت عارف لرستانی گفت: «تا چند لحظه پیش در منزل عارف لرستانی بودم و طبق شنیده‌های من ظاهرا دیشب ایشان سکسکه‌اش می‌گیرد و چون مدت طولانی سکسکه‌اش بند نمی‌آمده، به همراه همسرش به بیمارستان می‌روند و آنجا دو آمپول آرامبخش – البته دقیق نمی‌دانم – به او تزریق می‌شود و به خانه می‌آید و می‌خوابد اما متاسفانه در خواب سکته می‌کند.»

الوند درباره سابقه بیماری مرحوم لرستانی توضیح می‌دهد: «عارف هیچ سابقه بیماری نداشت؛ ورزشکار بود و سیگار هم نمی‌کشید.»

عارف لرستانی در چندین سریال از جمله «قهوه تلخ»، «ویلای من» و «شوخی کردم» که خشایار الوند نویسنده‌اش بود، ایفای نقش کرده بود. الوند درباره همکاری‌های مشترک‌شان با این هنرمند می‌افزاید: «عارف بسیار پسر ماه و دوست‌داشتنی و پسر رفیق‌بازی بود. مرام رفاقت او کرمانشاهی بود و واقعا با معرفت بود. با توجه به استعدادی که عارف داشت، به نظرم در دنیای بازیگری به حق‌اش نرسید. او بازیگر بسیار خوبی بود و توانایی‌هایش در همین نقش‌هایی که بازی کرده هم کاملا مشخص است. ما همکاری‌های بسیار خوبی در چندین کار با هم داشتیم. متاسفانه عارف را خیلی زود از دست دادیم و باور مرگ او برای من و خیلی از دوستان دیگر سخت است. این اتفاق واقعا باورنکردنی بود.»

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي