علت غیبت برد پیت در مراسم اسکار

تاريخ : 15 اسفند

علت غیبت برد پیت در مراسم اسکار چه بود؟ در ادامه این مطلب سایت گهر مطالبی در همین مورد می خوانید

علت غیبت برد پیت در مراسم اسکار, پورتال خبری فرهنگی گهر

برد پیت ازحضور در مراسم اسکار بازماند چون مشغول پرداختن به سرگرمی جدیدش بود.
به نقل از مترو، از آنجا که برد پیت مشغول کار برای ساخت یک مجسمه بود و اکنون مجسمه‌سازی را به عنوان یک سرگرمی انتخاب کرده، نتوانست در مراسم اسکار شرکت کند.

با وجود این که برد پیت از تهیه‌کنندگان «مهتاب» بود و باید به عنوان تهیه‌کننده بهترین فیلم روی صحنه می‌رفت و جایزه اسکار را می‌گرفت از حضور در این مراسم خودداری کرد زیرا او در استودیوی یک هنرمند حضور داشت و مشغول مجسمه سازی بود.

گفته شده برد پیت در زمان برگزاری مراسم اسکار در استودیوی یک هنرمند بریتانیایی به نام توماس هاوسیگو در لس‌آنجلس بود و به مدت ۱۰ روز داشت روی یک مجسمه کار می‌کرد.

هاوسیگو یک هنرمند مشهور بریتانیایی است و طرفداران زیادی دارد.

هر چند دقیقا روشن نیست که برد پیت مشغول ساخت چه مجسمه‌ای بوده اما در هر حال این قطعی است که او یک پروژه کامل ۱۰ روزه را در دست داشت.

برد پیت و همسر سابقش آنجلینا جولی از کلکسیونرهای هنری در طول ازدواجشان بودند و آثاری از بنکسی، اد روشا و شانی را در مجموعه‌ای به ارزش ۲۵ میلیون دلار گرد آورده‌اند.

برد پیت به عنوان کسی که عاشق معماری و طراحی داخلی است شناخته می‌شود و پیشتر از این تجربه به عنوان تجربه‌ای عالی یاد کرده بود.

این بازیگر تهیه کننده فیلم «۱۲ سال بردگی» هم بود که به عنوان بهترین فیلم سال ۲۰۱۳ برنده جایزه اسکار شد و پیت برای دریافت جایزه آن روی صحنه رفته بود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي