عقیم کردن الاغ کار دست عطاران داد!

وزنامه ایران: فیلمبرداری تازه‌ترین فیلم سینمایی رضا عطاران با عنوان «آینه شمعدون» تعطیل شد. در این فیلم عطاران در نقش یک کارگر سابق سیرک ایفای نقش می کرد که در بخشی از فیلم مجبور می‌شود شود الاغ خود را عقیم کند. گویا همین مفهوم موجود در فیلمنامه باعث شده اداره نظارت و ارزشیابی ارشاد جلوی ادامه فیلمبرداری اثر را بگیرد.

لغو فیلمبرداری «آینه شمعدون» در شرایطی رخ می دهد که حدودا ۲۵ درصد فیلمبرداری انجام شده بود و البته تهیه کننده کار محمد کمالی پور به تازگی ادعا کرده بود فیلمنامه کار را با تعدیل جلوی دوربین برده است. با این حال انتشار خبر خط داستانی فیلم از سوی شبکه ایران سبب ساز آن شد که اداره نظارت ارشاد بار دیگر به بررسی فیلمنامه کار پرداخته و حکم به تعطیلی موقت پروژه دهد.

عقیم کردن الاغ کار دست عطاران داد!, پورتال خبری فرهنگی گهر

بهرام بهرامیان کارگردان «آینه شمعدون» درباره لغو فیلمبرداری این پروژه به شبکه ایران می گوید:«والله هیچ چیز نمی توانم بگویم. هیچ سئوالی از من نپرسید چون درباره این فیلم نمی توانم صحبت کنم.»

وقتی به بهرامیان می گوییم اگر کارگردان اثر نتواند درباره لغو فیلمبرداری صحبت کند پس چه کسی قادر است در این باره سخن گوید وی اظهار می‌دارد: «می‌توانید از عوامل فنی کار و آنهایی که صلاحیت بیشتری برای اظهارنظر دارند سئوال کنید. کارگردان هزار تا محدودیت دارد و به همین دلیل نمی‌تواند صحبت کند.»

بهرامیان درباره این پرسش که این تعطیلی به دلیل سوژه فیلم بوده یا چیز دیگر هم می‌گوید: «هیچی نمی‌گویم.»

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي