عرضه مودم‌ USB وایمکس به دانشجویان

عرضه مودم‌ USB وایمکس به دانشجویان, پورتال خبری فرهنگی گهر

ایرانسل از عرضه مودم‌های USB وایمکس خود با هفتاد درصد تخفیف به دانشجویان خبر داد.

به گزارش ايسنا، روابط عمومی ایرانسل اعلام كرد كه تمامی دانشجویان می‌توانند تا پایان شهریورماه با ثبت‌نام سرویس وایمکس ایرانسل، از هفتاد درصد تخفیف ویژه در قیمت مودم‌های USB به همراه سامانه تقویت‌کننده رایگان بهره‌مند شده و این نوع از مودم‌های وایمکس را با بهای تخفیفی ۲۹۹ هزار ریال خریداری کنند.

مودم‌های USB وایمکس ایرانسل، در ابعادی بسیار کوچک، مانند یک حافظه فلش به رایانه شخصی متصل شده و مستقیما دسترسی به اینترنت پرسرعت بی‌سیم را برای مشترک فراهم می‌آورند.

ثبت نام سرویس وايمکس ايرانسل ویژه دانشجویان، از طريق مراجعه به یکی از مراکز خدمات و یا فروشندگان مجاز منتخب ايرانسل که اسامي آن‌ها در وب‌سايت irancell.ir آمده و يا تماس با مرکز تماس شبانه‌روزي وايمکس ايرانسل به شماره ۷۰۷ براي تماس از خطوط ايرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ براي تماس از ساير خطوط ممکن است.

برای ثبت‌نام سرویس وایمکس ایرانسل ویژه دانشجویان، ارائه کارت دانشجویی معتبر الزامی است. مراحل ثبت‌نام و عملیات پرداخت نیز باید ظرف مدت حداکثر ۳ روز از زمان ثبت‌نام انجام شوند. ضمن آنکه در طول دوره این طرح، هر نفر تنها می‌تواند یک حساب وایمکس ثبت‌نام کند و در صورت ثبت‌نام بیش از یک حساب، ثبت‌نام‌های اضافی ملغی خواهند شد.

پرداخت هزينه اشتراک وايمکس ايرانسل از طريق پرداخت اينترنتي به وسيله سيستم کنترل حساب اينترنتي (e-Care)، خريد کارت شارژ و بارگذاري اينترنتي، خريد کارت شارژ و بارگذاري از طريق سيم‌کارت ايرانسل از طريق شماره گيري کد دستوري، پرداخت با استفاده از خدمات شارژ الکترونيکي از طريق مراجعه به فروشندگان مجاز ايرانسل و يا مراجعه حضوري به شعب بانک‌هاي عامل امکان‌پذير است.

بنا بر اعلام، درحال حاضر خدمات اينترنت پرسرعت بي‌سيم از طريق وايمکس ايرانسل، با پهناي باند بين ۱۲۸ کيلوبيت تا دو مگابيت بر ثانيه و براساس تقاضا، در ۳۰ شهر اصفهان، انديشه، اهواز، تبريز، تهران، خميني شهر، خوراسگان، نجف آباد، شاهين شهر، شور آباد، محمودآباد، شهر قدس، شهرک صنعتي اطلس، شهرک صنعتي چرمشهر، شهرک صنعتي طوس، شهريار، شيراز، فرديس، قرچک، کرج، اسلام شهر، ورامين، دزفول، گلستان، سردرود، کاشان، انديمشک، ري، هشتگرد و مشهد مقدس ارائه مي‌شود.

 

گردآوری: گروه خبر گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي