X بستن تبليغات
مطالب پيشنهادي

طرز تهیه شیرینی رژیمی پای کدو حلوایی

دسته بندي : آشپزی,سبک زندگی
تاريخ : ۶ آبان
بازديد : 878

افراد چاق علاقه زیادی به شیرینی دارند برعکس لاغرها! هر چند که شیرینی برای آنها مضر می باشد اما مجبور هستند بخورن دیگه! در این مطلب طرز تهیه شیرینی رژیمی پای کدو حلوایی را برای شما تهیه کرده ایم

 kadoo1 طرز تهیه شیرینی رژیمی پای کدو حلوایی

پای کدو حلوایی

جو پرک ۱/۲ لیوان   .   آرد  ۱ لیوان   .   استویا یا شکر رژیمی ۱/۴ لیوان

وانیل ۲ قاشق چایخوری  .   آب سیب ۱/۲ لیوان

تخم مرغ ۴ عدد   .   شیر کم چرب ۱ لیوان   .   دارچین ۲ قاشق چایخوری

کدو حلوایی پخته شده له شده  ۱ لیوان   .   نمک  ۱قاشق چایخوری

kadoo2 طرز تهیه شیرینی رژیمی پای کدو حلوایی

طرز تهیه: فر را تا دمای ۱۷۵ درجه ی سانتی گراد گرم کنید. آرد، جو، استویا یا شکر رژیمی و وانیل را باهم مخلوط کنید. سپس آب سیب و نمک را داخل آن بریزید و آنقدر بهم بزنید تا یک بافت غلیظ ایجاد شود.

سپس این مواد را درون قالب کیک و یا قالب پای بریزید و به مدت ۱۵ دقیقه آن را در داخل فر قرار دهید.

بخوانید :   تکراری نشدن زندگی زناشویی ، چگونه؟

kadoo3 طرز تهیه شیرینی رژیمی پای کدو حلوایی

در حالیکه قالب کیک در فر است، تخم مرغها را خوب بزنید و شیر و کدو حلوای پخته و دارچین را به آنها اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

هنگامیکه قالب را از فر بیرون آوردید، مخلوط کدو حلوایی را روی آن بریزید و دوباره درون فر قرار دهید. این بار دمای فر را به ۲۳۰ درجه ی سانتی گراد افزایش دهید.

پای کدو را به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بپزید.

سپس آن را به مدت ۴ یا ۵ ساعت درون یخچال قرار دهید تا خنک شود.

(کل ۱,۳۵۴ , ۱ آمار امروز)
loading…


آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي