طرح هایی برای ساخت یک دکوراسیون ایده آل در منزل

تاريخ : 25 تیر

ساخت یک دکوراسیون ایده آل در منزل

ساخت یک دکوراسیون ایده آل قبل از اینکه یک موضوع تخصصی و حرفه ای محسوب گردد، می تواند یک بخش از ایده پردازی های فعالان طراحی دکوراسیون نیز باشد. چرا که به تعداد انسان های روز زمین، ایده و طرح های جذاب برای ساخت و احیای دکوراسیون داخلی وجود خواهد داشت.

طرح هایی برای ساخت یک دکوراسیون ایده آل در منزل, پورتال خبری فرهنگی گهر

طراحی دکوراسیون داخلی خانه کوچک همان قدر که شیرین و دلپذیر است دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی است به شرط اینکه شما فضای خانه و خواسته های خود از دکوراسیون داخلی منزلتان را بشناسید و بر اساس آن ها طراحی دکوراسیون داخلی خانه کوچک خود را انجام دهید در ادامه ۱۵ طراحی دکوراسیون مخصوص خانه های کوچک را برای شما آورده ایم تا با الهام گرفتن از آن ها طراحی مناسبی برای خانه کوچک خود انجام دهید.

طرح هایی برای ساخت یک دکوراسیون ایده آل

از اونجایی که هیاهوی زندگی امروز همه مان را خسته میکند و دوست داریم در یک فضای آرامش بخش خستگی هایمان را فراموش کنیم،استفاده از رنگهای خنثی و ملایم چنین فضایی رو تو خونه برایمان فراهم میکند.طرح هایی برای ساخت یک دکوراسیون ایده آل در منزل, پورتال خبری فرهنگی گهر

دکوراسیون منزل

متعادل سازی موثر همراه با ایجاد راحتی و آرامش در فضا همواره چالشی بزرگ برای طراحان و معماران است. این آپارتمان های تک خوابه که به بررسی آنها در قسمت های مختلف در ادامه خواهیم پرداخت نمونه هایی الهام بخش از طراحی موفق و کارآمد هستند .

هر کدام با در نظر گرفتن اولویت های طراحی و زیباشناسی، بدون از بین بردن تمرکز در فضا و حس “خانه” که گرمی و آرامش را به فضا اهدا می کنند این آپارتمان ها به کمک رنگ های طبیعی ، همچنین ایده هایی برای ذخیره سازی و سازمان دهی وسایل ، با طرح ها و مبلمان ساده، نقوش و سبک دکوراسیون تجسمی از خانه ای ایده آل و رویایی را در فضا ایجاد می کند.
این آپارتمان مدرن فضایی آرامش بخش و نشاط بخش را در فضا ایجاد می کند و دیوارهای داخلی محدود فضا را بازتر و نور را از طریق پنجره های بزرگ در فضا وارد می کند.

فضای زندگی با طراحی مناسب و دید مطلوب رو به سبزی جنگل از خصوصیات اصلی معماری در این فضاست.

تم سیاه و سفید و خطوط سیاه جلوه خاصی به اتاق ها افزوده و چشم را در فضا هدایت می کند

لازم به ذکر است تم برنجی و رنگ های آرامش بخش در اتاق خواب ترکیبی زیبا و الهام بخش در فضا ایجاد خواهد کرد.
در فضای آشپزخانه میز غذاخوری جمع و جور با صندلی ها یی با فرم زیبا در طراحی فضایی را به غداخوری اختصاص داده و علاوه بر آن محلی برای آماده سازی مواد غذایی و دیگر کارهای روزمره در آشپزخانه ایجاد خواهد کرد.
استفاده از دوچرخه ایده جذابی است که علاوه بر کاربردی بودن به دلیل استفاده ساکنین برای رفت و آمد به عنوان دکور نیز از آن استفاده می شود و نکته دیگر رنگ زرد در بعضی قسمت هاست که با مقدار کمی که به کار رفته علاوه بر جلوه بخشیدن به محیط، فضا را گرمتر می سازد.
در دکوراسیون حمام، بافت کاشی با رگه های چوب مانند فضایی گرم و دلنشین را ایجاد خواهد کرد.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي