طراحی باشگاه تنیس استراسبورگ + عکس

تاريخ : 27 فروردین

طراحی باشگاه تنیس استراسبورگ را در این بخش از سایت گهر برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

باشگاه تنیس استراسبورگ شامل ۳ سالن تنیس سرپوشیده و کنارهم، رختکن، بخش اداری، رستوران و بار می باشد و طراحی داخلی آن با توجه به مسیری که توپ تنیس در زمان بازی طی می‌کند شکل گرفته است که این مسیر در سقف به ایجاد گنبد مانند منجر شده است. به طوری که این ساختار سقف باعث ورود نور طبیعی به داخل ساختمان می شود. همچنین این ایده یک حجم سیال در فضا ایجاد کرده که در نهایت به دیوارهای منحنی متصل می شود. در ادامه به منظور ایجاد حس سبکی در کف، سقف و دیوارها از رنگ‌های روشن استفاده شده است.

تمام اسباب و اثاثیه موجود در این پروژه به طور منحصر به فرد و با تاکید بر فرم کلی کانسپت، طراحی شده است. به طوری که در یکی از راهرو ها نیمکتی چوبی با طول ۷۷۷ سانتی متر برای نشستن طراحی شده که مثل سایر فضاها شکلی خمیده و منحنی دارد.

معماری: Paul Le Quernec

موقعیت: استراسبورگ، فرانسه

مساحت: ۲۵۰۰ مترمربع

سال: ۲۰۱۶

طراحی باشگاه تنیس استراسبورگ + عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

طراحی باشگاه تنیس استراسبورگ + عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر طراحی باشگاه تنیس استراسبورگ + عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر طراحی باشگاه تنیس استراسبورگ + عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر طراحی باشگاه تنیس استراسبورگ + عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر طراحی باشگاه تنیس استراسبورگ + عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر طراحی باشگاه تنیس استراسبورگ + عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر طراحی باشگاه تنیس استراسبورگ + عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر طراحی باشگاه تنیس استراسبورگ + عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر طراحی باشگاه تنیس استراسبورگ + عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي