صحبتهای جنجالی اکبر عبدی درباره محمدرضا شریفی نیا و فراستی

تاريخ : 30 مهر

اکبر عبدی روز جمعه ۳۰ مهرماه در برنامه خوشا شیراز حضور یافت و حرفهای بی پرده خود را درباره محمدرضا شریفی نیا ، فراستی و فریدون جیرانی روی آنتن زد به گوش همه رساند.

صحبتهای جنجالی اکبر عبدی درباره محمدرضا شریفی نیا و فراستی, پورتال خبری فرهنگی گهر

اکبر عبدی با حضور در برنامه «خوشا شیراز» از بدهی ۲۰ ساله فراستی به خود و از نقش شریفی‌نیا در عقد قرارداد با بازیگران فیلم «اخراجی‌ها» گفت.
اکبر عبدی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، با حضور در برنامه «خوشا شیراز»، صحبت‌هایی جنجالی درباره محمدرضا شریفی نیا و مسعود فراستی کرد.
اکبر عبدی در این برنامه در پاسخ به سوال علی ضیا مبنی بر رابطه نه چندان خوب خود و شریفی نیا گفت: «ما برای فیلم «اخراجی‌ها» ۴۰ میلیون تومان قرارداد بستیم که شریفی نیا قرارداد ما را به ۳۰ میلیون کاهش داد، بعد از مدتی ما متوجه شدیم که به عوامل گفته من قرارداد‌ها را کم می‌کنم در صورتی که شما به من درصدی بدهید و از بغل آن درصدها توانست یک خانه خوب در یک محل خوب بخرد. اما اینکه او قسم می‌خورد که این کار ها را نکرده است، آدم را اذیت می‎کند.»
این بازیگر در ادامه درباره مسعود فراستی نیز گفت: «من مطمئن هستم که آقای فراستی گاهی اوقات خیلی از فیلم‌ها را ندیده نقد می‌کند. در ضمن فراستی ۲۰ سال پیش در منطقه شهرک قدس می‌خواست خانه بخرد، ۱۰۰هزار تومان از من گرفت و هنوز پس نداده است، شنیده‌ام که الان در کرج کافی شاپ هم زده است. حالا که وضع مالی خوبی دارد، صد هزار تومان من را نسبت به پول امروز پس بدهد و هرچه قدر هم که خواست نقش‌هایی را که ما بازی می‌کنیم، نقد کند.»
سپس عبدی گفته فریدون جیرانی مبنی بر خواب ماندن و نرسیدن به صحنه فیلمبرداری را رد کرد و گفت: «این یک دروغ خیلی بزرگ است و آقای جیرانی اگر این‌ها را می‌گوید باید اینکه پول من را با یک سال تاخیر داد را هم بگوید.»
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي