صادقیان: مسلمان شاید به پرسپولیس بیاید

هافبک جوان پرسپولیس بعد از جا ماندن از پرواز ملی پوشان امید گفت: «بین تیم امید و بزرگسالان دست به دست شدم.»

 mosalman

 

جام ورزشی؛ پیام صادقیان هافبک ملی پوش پرسپولیس از پرواز تیم امید ایران برای سفر به عمان جا مانده و در حالی که ملی پوشان امید ساعت 18 امروز راهی این کشور خواهند شد، صادقیان در ایران خواهد ماند.

 

او در مورد جا ماندن از پرواز تیم ملی می گوید: «من به دلیل مشکل ویزا نمی توانم به عمان بروم و الان که با شما حرف می زنم در حال بازگشت به خانه هستم. نمی دانم فردا مشکلم درست خواهد شد یا نه ولی اگر همه چیز ردیف شد شاید پنجشنبه به عمان بروم.»

 

او در پاسخ به این سوال که آیا مشکل خروج از کشور داری تاکید می کند: «خیر، ربطی به این موضوع ندارد و مشکل من ویزا است.»

 

صادقیان در پاسخ به این سوال که به چه دلیل مشکل ویزا پیدا کردی می گوید: «ظاهرا مسئولان و کادر فنی تیم امید تصور می کردند که به تیم بزرگسالان دعوت می شوم و وقتی دعوت نشدم خودشان هم تعجب کرده بودند. همین موضوع باعث شد تا به نوعی کارهای اداری برای گرفتن ویزا و مسائل دیگر با تاخیر انجام شود. به نوعی باید گفت که بین تیم امید و بزرگسالان دست به دست شدم و همین موضوع باعث شد تا مشکل ویزا پیدا کنم.»

 

صادقیان در خصوص شایعه حضور محسن مسلمان در پرسپولیس که رابطه نزدیکی هم با او دارد خاطرنشان می کند: «من نمی دانم او چه تصمیمی خواهد گرفت. تا حالا هم به من نگفته که چنین تصمیمی دارد ولی شاید در آینده پرسپولیسی شود. اگر او در این فصل می خواهد به پرسپولیس بیاید باید رضایت نامه بگیرد در غیر این صورت باید تا پایان فصل صبر کند.»

منبع:جام ورزشی

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه