شکایت شهاب حسینی از یک تهیه کننده

تاريخ : 1 آذر

به تازگی خبرهایی مبنی بر اینکه شهاب حسینی از امیر سماواتی تهیه کننده فیلم ساکن طبقه وسط شکایت کرده است و در دادگاه حضور یافته شنیده می شود. در این مطاب به جزییات این خبر می پردازیم.

شکایت شهاب حسینی از یک تهیه کننده, پورتال خبری فرهنگی گهر

حضور شهاب حسینی در دادگاه که گفته می‌شود به خاطر شکایت از یک تهیه کننده سینما بوده است زودتر از حد تصور در صفحات اجتماعی و گروههای تلگرامی بازتاب یافت.

البته در این بازتاب خبر کمترین توضیحی درباره جزییات شکایت و اینکه تهیه کننده موردنظر چه کسی بوده نیامده بود.

اختلافات با تهیه کننده “ساکن طبقه وسط”

با این حال شنیده ها حکایت از آن دارند شهاب حسینی به خاطر اختلافاتی که با تهیه کننده اولین فیلمش در مقام کارگردان یعنی “ساکن طبقه وسط” داشته است در دادگاه فرهنگ و رسانه حضور داشته است.

شهاب حسینی به همراه دیگر شرکایش در تولید این فیلم در ماههای اخیر اختلافات مختلفی را با امیر سماواتی تهیه کننده “ساکن طبقه وسط” تجربه کرده‌اند و در نهایت و وقتی مشخص شده این اختلافات از طریق گفتگوهای دوطرفه به سرانجام نمی‌رسد رجوع به قانون به عنوان آخرین راه حل درپیش گرفته شده است.

اختلافات باعث شد فیلم به شبکه خانگی نیاید

یکی از دلایلی که این فیلم طی ماههای اخیر به شبکه خانگی عرضه نشده بود همین اختلافات بوده است که جلوی ارائه فیلم به شبکه خانگی را گرفته است.

شهاب حسینی سال قبل “ساکن طبقه وسط” را که در آن علاوه بر کارگردانی بازی هم کرده بود روی پرده داشت.

شهاب حسینی در این فیلم در حدود ۳۸ نقش متفاوت بازی کرده بود و به این لحاظ رکوردی را هم در تاریخ سینمای جهان به جای گذاشت؛ رکوردی که برای ثبت آن در گینس هم اقداماتی صورت گرفت.

“ساکن طبقه وسط” هرچند در زمان مناسبی روی پرده نرفت اما فروش آن قابل توجه بود و البته در نهایت نیز در میان ۱۰ فیلم پرفروش سال ۹۳ جای گرفت.

حالا باید منتظر ماند و دید نتیجه شکایت شهاب حسینی از تهیه کننده این فیلم به کجا خواهد انجامید و در نهایت این فیلم چه زمانی به شبکه خانگی عرضه خواهد شد؟

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي