شناسایی هکر جی میل در کرمان

تاريخ : 21 اردیبهشت

هکری که با استفاده از ترفندهای خاص افراد را گول می زد و علاوه بر هک کردن اکانت جی میل آنها ، اکانت بازی کلش آف کلنز آنها را هم هک می کرد در کرمان شناسایی شد

شناسایی هکر جی میل در کرمان, پورتال خبری فرهنگی گهر

سرهنگ “كامبیز اسماعیلی” گفت: دو نفر شهروند به دفتر پلیس فتا مراجعه و اظهار داشتند در یك كانال تلگرامی كه به ظاهر خرید و فروش جم بازی كلش آف كلنز در آن انجام می گرفته عضو شده اند و سپس جی میل آنها هك شده است.
اسماعیلی افزود:كلاهبردار اینترنتی با ایجاد یك كانال تلگرامی با عنوان خرید و فروش جم با ترفند های مختلف رمز های جی میل قربانیان را اخذ كرده و در اختیار خود قرار می داد.
این مقام انتظامی گفت:تیم كارآگاهان سایبری این پلیس وارد عمل شدند و با استفاده از توان فنی و امكانات پلیسی متهم را شناسایی كردند.
وی در ادامه افزود: طی احضاریه ای فرد به پلیس فتا فرا خوانده شد و از وی در این خصوص تحقیق به عمل آمد که با توجه به مدارك موجود متهم راهی جز اعتراف به بزه انتسابی در مقابل خود ندید.
سرهنگ اسماعیلی گفت: متهم در حدود ۵۰ جی میل را هك كرده و اطلاعات آنها را در اختیار گرفته بود كه در نهایت پرونده به همراه متهم به دادسرا ارسال شد.
رئیس پلیس فتا استان كرمان در پایان هشدار داد:تبلیغات در فضای مجازی به ظاهر جذاب است اما كاربران شبكه های اجتماعی باید هوشیار باشند و فریب تبلیغات فضای مجازی را نخورند.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي