ششمین جشنواره وب ایران به زودی آغاز خواهد شد

تاريخ : 19 شهریور

وب ایران یکی از آن دسته مراسمی است که کمتر نمونه‌ای از آن را می‌توان در کشور یافت. با آنکه انتقادهای زیادی هم حول و حوش این جشنواره تا کنون شکل گرفته، اما بایستی پذیرفت که نقاط مثبت آن بیشتر بوده و بسیاری از انتقادات، از روی مسایلی به جز انتقادات صحیح و سازنده بیان شده است.

ششمین جشنواره وب ایران به زودی آغاز خواهد شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

حال به ششمین دوره از این جشنواره نزدیک شده‌ایم و ثبت نام وب سایت‌های ایرانی از ۱۵ مهر ماه آغاز می‌شود. در جشنواره وب ایران، وب سایت‌ها در گروه‌های مختلف به رقابت خواهند پرداخت تا برترین‌های سال در اختتامیه جشنواره که در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود، اعلام و از آن‌ها تقدیر گردد.

جشنواره وب ایران از قدیمی‌ترین جشنواره‌های حوزه فناوری اطلاعات است که تاکنون پنج دوره آن از سال ۱۳۸۷ توسط پایگاه خبری وبنا و شرکت خاورزمین برگزار گردیده است. امسال جشنواره وب ایران زیر نظر کانون کارآفرینی ایران، با هدف توسعه فرهنگ کارآفرینی در حوزه وب و موبایل برگزار خواهد شد.

شایان شلیله، دبیر علمی جشنواره وب ایران در خصوص تغییرات جدید در جشنواره می‌گوید: «اجرای جشنواره امسال زیر نظر کانون کار آفرینی ایران برگزار می‌شود که امتیازهای مختلفی را برای جشنواره و وبسایت‌های شرکت کننده دارد. با توجه به اینکه کانون کارآفرینی ایران یک سازمان NGO و غیر انتفاعی است، امکان تعامل و شراکت بیشتری در برگزاری جشنواره به وجود خواهد آمد.»

از دیگر تغییرات ششمین جشنواره وب ایران می‌توان به تغییر گروه بندی سایت‌ها و همچنین تغییراتی در ملاک‌های داوری اشاره کرد که طی هفته آینده تمامی این تغییرات اطلاع رسانی خواهد شد.
از دیگر ویژگی‌های جشنواره وب ایران در سال جاری بایستی برگزاری دومین کنفرانس وب ایران با همکاری کنسرواسیون جهانی وب را نیز ذکر کرد.

سال گذشته بیش از ۶۰۰۰ سایت ایرانی در ۵۶ گروه به رقابت پرداختند و برترین وبسایت‌ها در تاریخ ۲۵ بهمن ۹۱، در مراسم اختتامیه جشنواره، معرفی شدند. برای ثبت نام سایت خود در ششمین جشنواره وب ایران به آدرس www.iranwebfestival.com مراجعه نمایید.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

  1. kiyan irani

    سلام
    چرا لینک ثبت نام وبسایت باز نمیشه؟؟
    مهلت ثبت نام تا کی هست؟؟

    1. baran

      سلام آدرس به http://www.iwmf.ir تغییر یافته

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي