شایعه کتک زدن الهام چرخنده در مشهد

باز هم سایتهای شایعه پراکن دیشب مطلبی را در خروجی خود قرار دادند با عنوان سوء قصد به الهام چرخنده در مشهد مقدس

شایعه کتک زدن الهام چرخنده در مشهد

شب گذشته اخبار گسترده‌ای در شبکه‌های مجازی و همچنین پایگاه‌های خبری ازجمله این پایگاه خبری مبنی بر سوءقصد به سفیر حجاب ایران در مشهد منتشر شد که با پیگیری‌هایی از سوی جامعه رسانه‌ای مشهد مقدس همراه بود.

پس از پیگیری از بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد و تأیید حضور ایشان در بیمارستان، توجه به دلیل حضور وی در بیمارستان بیشتر شد که با برقراری تماس تلفنی با فردی که به گفته خود از ماجرا مطلع بود، جزئیاتی از این حادثه منتشر کرد.

اما به دلیل حساسیت موضوع، به هتل محل اقامت خانم الهام چرخنده رفتیم و صحت این ماجرا را از زبان خودشان جویا شدیم.

 

باوجود آماده شدن خانم چرخنده برای بازگشت به تهران و زمان اندکی که در اختیار داشتیم، برای روشن شدن این موضوع گفت‌وگوی کوتاهی با مشهدپیام انجام دادند که در ذیل می‌خوانید:

خوش‌آمد عرض می‌کنم خدمت شما و ولادت امیرالمؤمنین (ع) را به شما و پسرتان تبریک می‌گویم، حتماً اخبار منتشرشده را شنیده‌اید، بفرمایید که اصل موضوع چه بوده؟

من هم این روز رو به همه مردان سرزمین و رهبر عزیزم تبریک می‌گویم و از شما که پیگیر این موضوع بودید تشکر می‌کنم؛ زمانی که انتشار خبر سوءقصد را شنیدم خیلی تعجب کردم و جای سؤال بود که چطور به این سرعت چنین خبری در فضای رسانه‌ای منتشرشده چون کیفیت ماجرا به آن شکلی که مطرح‌شده نیست.

اینجا مشهد امام رضا (ع) است، این حریم، حریم امن مؤمنان است و این‌که چنین اتفاقی بیفتد نمی‌تواند موضوعیت داشته باشد.

وی که در کنار پسر خود نشسته بود، با لبخند گفت: البته حساسیت و سرعت عمل رسانه‌های ارزشی مشهد قابل‌تقدیر است اما اصل موضوع این است که، من هم همچون دیگر زائران امام رئوف پس از زیارت در حال بازگشت به محل اقامتم بودم که هنگام عبور از جوی آب، پایم لغزید و به‌شدت زمین خوردم.

تردد وسایل نقلیه از نزدیکی من و احساس درد شدیدی که در من به وجود آمد این ذهنیت را به‌اشتباه برای اطرافیان ایجاد کرد اتفاقی جز زمین خوردن برای من حادث‌شده که متأسفانه کیفیت رخ دادن این اتفاق به این شکل منتشر شد.

من از حضور در مشهد و در این روز عزیز بسیار خوشحال هستم، ترک مشهد نمی‌تواند این احساس را در من از بین ببرد؛ شما اهالی مشهد نعمت بزرگی را در کنار خود دارید که باید بیشتر قدر آن را بدانید؛ وقتی حضور مردم از اقشار و ملیت‌های مختلف را در حرم رضوی می‌بینم، آرامشی به من دست می‌دهد که انگیزه فعالیت‌های فرهنگی را در من تقویت می‌کند.

بازهم از دغدغه و پیگیری شما برای روشن شدن این موضوع تشکر می‌کنم.

البته باید از پرسنل و مدیریت «هتل صادقیه توس» هم تشکر کنم که در مدت اقامت من، محبت‌ها و پیگیری‌های زیادی داشتند و باید گفت به این عزیزان زحمت دادیم.

 

گهر بر خود لازم می‌بیند تا با انتشار این گفت‌وگو و روشن کردن اصل موضوع، قدمی در جهت ایجاد آرامش در عزیزانی که نسبت به این موضوع دغدغه داشته و آن را پیگیری می‌کنند، برداشته باشد.

در پایان ضروری است تا بدانیم هر حرکت ارزشی و فرهنگی، موافقان و مخالفانی دارد که هرکدام با برداشت و ذهنیت خود از موضوعات، آن را نقل کرده و با آن برخورد می‌کنند./

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه