سوء استفاده از نام یک امامزاده برای تخریب احمدی نژاد / عکس

به این عکس دقت کنید:

سوء استفاده از نام یک امامزاده برای تخریب احمدی نژاد / عکس

به گزارش 598، این عکس تابلوی راهنمائی را نشان می دهد که در کمال ناباوری امام زاده سلطان حسین که فرزند امام علی النقی(علیه السلام) و عموی حضرت صاحب العصر و الزمان(عج) می باشد را پدر جد رئیس جمهور سابق جناب آقای احمدی نژاد معرفی می نماید.

اما حقیقت این عکس ساختگی (فتوشاپی) چیست؟

سوء استفاده از نام یک امامزاده برای تخریب احمدی نژاد / عکس

در عکس فوق تصویر اصلی و باکیفیت این تابلو را نشان می دهد که سودجویان رسانه ای تا چه حد پا را فراتر از اخلاق و اعتقادات گذاشته اند. در تصویر اصلی و جعلی مسائلی وجود دارد تا براحتی دریافت که تصویر فتوشاپی چقدر غیر حرفه ای تولید شده است، از جمله اینکه اینگونه تابلوها توسط راهداری در جاده ها نصب می گردد و اقدام ناشیانه ای که جلوی نام رئیس جمهور از عبارت (ع) یا همان (علیه السلام) می باشد هرگز استفاده نمی شود و دیگر اینکه تصویر جعلی با کیفیت پائین تری ارائه شده تا روتوش و اصلاحاتی که بر تصویر اعمال شده، آشکار نگردد.

سوء استفاده از نام یک امامزاده برای تخریب احمدی نژاد / عکسسوء استفاده از نام یک امامزاده برای تخریب احمدی نژاد / عکس

لازم بذکر است که امامزاده سلطان حسین فرزند امام هادی (علیه السلام) و  عموی بزرگوار امام زمان (عج) می باشد که مدفن مطهر این امامزاده در کیلومتر 14 اتوبان نطنز – اصفهان و در بخش ابیازن می باشد که هر روزه زائران زیادی از اقصی نقاط استان اصفهان و کشور به زیارت این امامزاده بزرگوار مشرف می شوند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه