سری جدید تبلت های جی پد ال جی به زودی

تبلت G Pad ال‌جی در سال گذشته یک نمونه موفق محسوب می‌شد که با صفحه‌نمایش نه چندان کوچک و نه چندان بزرگ و همچنین کیفیت ساخت بالا طرفداران خاص خودش را داشت. اما ال‌جی قصد دارد جدی‌تر به عرصه تبلت‌های اندرویدی وارد شود و نسل جدید جی‌پد را در سه اندازه مختلف ارائه دهد.

یکی دیگر از مشکلات G Pad ال‌جی عدم قابلیت استفاده از سیم‌کارت برای دیتا و یا مکالمه بود که هنوز مشخص نیست در نسل جدید برطرف می‌شود یا خیر اما ال‌جی حداقل قصد دارد انتخاب‌ها را برای کاربرانش بیشتر کند. این کمپانی اعلام کرده است که نسل جدید تبلت‌های G Pad در سه اندازه عرضه خواهد شد:

سری جدید تبلت های جی پد ال جی به زودی, پورتال خبری فرهنگی گهر

G Pad 7.0کوچک‌ترین تبلت ال‌جی که برای نگه‌داشتن در یک دست طراحی شده است و هم قابلیت حمل و نقل و هم کارایی بالا را به همراه خواهد داشت.

G Pad 8.0برای طرفداران اندازه متوسط تبلت که مالتی‌تسکینگ روان و تجربه مالتی مدیای فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربر می‌گذارد.

G Pad 10.1با بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش و باتری ساعات تمام نشدنی سرگرمی و کاربری را فراهم می‌کند.

سری جدید تبلت های جی پد ال جی به زودی, پورتال خبری فرهنگی گهر

تبلت‌های جدید ال‌جی همچنین با رابط کاربری Optimus UX جدید عرضه شده و به فناوری Knock Code برای روشن کردن صفحه و بازگشایی قفل با لمس آن در الگوی خاص و همچنین QPair 2.0 برای دریافت نوتیفیکیشن‌ها و اعلان‌ها از گوشی‌های ال‌جی مجهز خواهند بود.

به جز اندازه صفحه‌نمایش هنوز ال‌جی مشخصات دیگر تبلت‌هایش را اعلام نکرده است اما از روی تصاویر می‌توان حدس زد که خبری از جنس آلومینیومی پشت تبلت و یا فلش LED نیست. همچنین حاشیه صفحه‌نمایش هم نسبت به G Pad 8.3 سال گذشته بزرگتر شده است.

منبع:farnet.ir

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي