سریال هفت سنگ در چالش کامل رسانه های داخل وخارج

سریال هفت سنگ در چالش کامل رسانه های داخل وخارج

سریال هفت سنگ در چالش کامل رسانه های داخل وخارج

نسیم آنلاین: مجله تایم در گزارشی نوشت؛ “هفت‌سنگ” باز تولید سریال “خانواده مدرن” از شبکه ای‌بی‌سی آمریکاست که فریم به فریم آن با همان لوکیشن و با همان شوخی‌‌ها در سریال ایرانی تکرار شده است

خبر کپی سریال رمضانی “هفت سنگ” به رسانه‌های خارجی کشیده شد / تایم در گزارشی نوشت؛ “هفت‌سنگ” باز تولید سریال “خانواده مدرن” از شبکه ای‌بی‌سی آمریکاست که فریم به فریم آن با همان لوکیشن و با همان شوخی‌‌ها در سریال ایرانی تکرار شده است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، پش از پخش سریال ماه رمضانی “هفت سنگ” از آنتن شبکه سه سیما و اقتباس صرف آن از سریالی خارجی که در رسانه‌های داخل نیز بازتاب داشت، این بار برخی رسانه‌های خارجی نیز به این موضوع پرداختند.

در همین ارتباط تایم در گزارشی با عنوان “پخش صحنه به صحنه سریال آمریکایی خانواده مدرن از تلویزیون ایران” نوشت: احتمالا طرفداران سریال “خانواده مدرن” از شبکه ای‌بی‌سی آمریکا هرگز سریال “هفت سنگ” را در تلویزیون ندیده باشند اما با این حال این سریال در واقع توسط آنان دیده شده است.

در بخش دیگری از این خبر آمده: “هفت‌سنگ” یک بازتولید از سریال “خانواده مدرن” و بسیار به آن نزدیک است تک‌تک صحنه‌های آن با همان لوکیشن و مسیر و با همان شوخی‌ها در سریال ایرانی تکرار شده است.

این رسانه با انتشار بخش‌های مشابه از این دو مجموعه یادآور شد: یک کلیپ مقایسه‌ای از این دو سریال که بر روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده را ببینید. شما در حال دو بار دیدن این سریال نیستید، شما در حال مشاهده این مسئله هستید که وقتی قانون کپی‌رایت رعایت نمی‌شودچه اتفاقی رخ می‌دهد.

منبع:سینما پرس

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند