سریال فرار از زندان به زودی از تلویزیون ایران

سریال فوق العاده پرمخاطب فرار از زندان قرار است به زودی از شبکه نمایش پخش شود. این سریال در زمان پخش خود یکی از پربیننده ترین سریالهای جهان بود.

سریال فرار از زندان به زودی از تلویزیون ایران

حدود یک سال پیش خبر پخش مجموعه ی پربیننده و مشهور «فرار از زندان» از شبکه ی نمایش منتشر شد و پس از تبلیغاتی گسترده نهایتا بدون اعلام دلیل خاصی این مجموعه از جدول پخش تلویزیون خارج شد.
اما پس از چند ماه در اوایل پاییز سریال مشهور و البته جدیدتر دیگری با عنوان «خانه پوشالی» از شبکه نمایش پخش شد که کلیشه ی عدم پخش مجموعه های امریکایی از رسانه ی ملی را شکست، و در روزهای اخیر دوباره شبکه «نمایش» اقدام به تبلیغ جهت پخش سریال محبوب «فرارازندان»  نمود که این بار احتمالا از این شبکه به روی آنتن برود.

پخش آثار روز و جذاب نمایشی مثل فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی یکی از اقدامات موثری است که انجام آن توسط مدیران تلویزیون می تواند به آشتی دوباره مخاطبان با رسانه ی ملی منجر شود، اقدامی که درعین بالابردن وزن نمایشی صدا و سیما می تواند مخاطبان ایرانی را بیننده ی آثار محبوب خود کند، به طوری که مخاطبان  بتوانند مجموعه های خارجی را که در حالت عادی ممکن است دچار برخی ناهنجاری های فرهنگی و اخلاقی باشند را با خیال راحت در کنار خانواده تماشا کنند.

لازم به ذکراست در سال ۲۰۰۶، این مجموعه موفق به کسب جایزه بهترین سریال درام از نگاه مردم شد. در سال ۲۰۰۵، فرار از زندان جایزهٔ گلدن گلوب بهترین مجموعهٔ تلویزیونی درام را از آن خود کرد و قرار است فصل جدید این مجموعه در سال ۲۰۱۷ به نمایش درآید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه

  1. شهرام says:

    خاهشا فصل5 رو هم پخش کنین چون کسانی هستن که حتی نمیدنن مایکل هنوز زندست و واقعا عالیه میشه پخش بشه

  2. ناشناس says:

    کاش واقعا پخش کنند این سریال رو که مخاطب زیاد داره