ساخت اسپری ضد استرس

سال جدید شاید برای شما هم استرس زا باشد و حتما خودتان می دانید استرس دشمن زیبایی است ! می خواهیم به کمک طبیعت اثرات مخرب استرس ها را از بین ببریم و این بار به صورتمان شادابی بیشتری ببخشیم !

ساخت اسپری ضد استرس

اسپری روغن رز برای صورت

معمولا برای سفرمدت زیادی را در داخل وسیله نقلیه سپری می کنیم که البته هم خوب است و هم بد. از نظر تئوری ، سفر کردن سرگرم کننده و جذاب است اما در واقعیت ، مسافرت با هواپیما ، قطار و یا ماشین سختی هایی هم دارد. به همین دلیل ما یک اسپری برای کاهش استرس و شاد نگه داشتن پوست و حفظ سلامت آن می سازیم. این اسپری مفید ترین و اولین چیزی است که بعد از6 ساعت سفر هوایی و یا هر زمانی که نیاز به مرطوب کردن پوست خود در سرما داشته باشید به آن دسترسی خواهید داشت.

ساخت اسپری ضد استرس

مواد لازم برای تهیه آن : • 1 قاشق غذاخور ی روغن عصاره رز ( بوی فوق العاده خوبی دارد ، از پوست مراقبت می کند ، باعث کاهش کبودی زیرچشم می شود و زمانی که این عصاره را روی نبض قرار دهید باعث حفظ قدرت عاطفی می گردد) • 1 قاشق غذاخوری روغن ویتامین E ( باعث ترمیم پوست می شود؛ یک آنتی اکسیدان قوی است ، باعث متعادل نگه داشتن رنگ پوست می شود و کمک به حفظ جوانی پوست می کند ) • یک چهارم فنجان آب خالص • یک عدد بطری اسپری

طرز تهیه: یک بطری با اندازه مناسب برای سفر بردارید و کلیه مواد فوق را داخل آن ریخته و آن را تکان دهید. برای دسترسی راحت این اسپری را داخل کیف خود قرار دهید ، صبح ها قبل از اینکه کرم مرطوب کننده استفاده کنید از این اسپری روی پوست استفاده نمایید. خوشبختانه این مواد دست ساز باعث می شوند که در این تعطیلات از استرس ها دور شوید.

منبع: ای بانو

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه