زمان رونمایی از نسخه جدید اندروید

زمان رونمایی از نسخه جدید اندروید

گزارشهای منتشر شده حاکی از آن است که گوگل قصد دارد نسخه بعدی سیستم عامل اندروید، ملقب به Android P را در سه ماهه سوم سال جاری میلادی رونمایی و عرضه کند. در این بخش زمان رونمایی و عرضه نسخه بعدی اندروید را عنوان می کنیم.

زمان رونمایی از نسخه جدید اندروید, پورتال خبری فرهنگی گهر

زمان رونمایی و عرضه نسخه بعدی اندروید مشخص شد

به گزارش ایسنا به نقل از وب سایت فون آرنا، گوگل به عنوان شرکت توسعه‌دهنده سیستم عامل محبوب و پرطرفدار اندروید اعلام کرده که می خواهد در سه ماهه سوم سال جاری ۲۰۱۸ میلادی به طور رسمی از نسخه جدید و توسعه یافته سیستم عامل اندروید ملقب به اندروید پی ( Android P ) رونمایی کند.

اما لازم به ذکر است که گوگل می خواهد تا پیش از معرفی رسمی و نهایی آن، پنج نسخه آزمایشی در مراحل مختلف را برای توسعه دهندگان ارائه دهد که با انتشار جدول و نمودار زمانی زیر زمان تقریبی معرفی و عرضه هر یک از نسخه های اندروید پی را نشان داده و اعلام کرده است.

طبق این جدول زمانی، انتشار اولیه و نسخه آلفای اندروید پی در حد فاصل ماه‌های مارس و آوریل، نسخه بتای آن در اوایل ماه مه، نسخه بتای  APIهای نهایی و SDK رسمی در اوایل ژوئن، عرضه نرم افزار جهت تست در اواخر ماه مه و  عرضه نرم افزار جهت تست نهایی نیز در سه ماهه سوم سال جاری ۲۰۱۸ میلادی عرضه خواهد شد.

گوگل هر ساله با اختصاص دادن یک نام اختصاری و موجز از نسخه‌های جدید و به‌روزرسانی شده سیستم عامل اندروید پرده‌برداری می‌کند. اندکی پس از عرضه اندروید اوریو، گمانه‌زنی‌ها درباره نام خوشمزه نسخه بعدی اندروید آغاز شد چرا که این غول تکنولوژی همواره نام غذا و خوراکی‌های خوشمزه و معروف در جهان را بر روی نسخه‌های مختلف از اندروید خود می‌گذارد.

یکی از نام‌هایی که برای اندروید پی حدس زده می‌شود، Pineapple Pie  به معنای “پای آناناس ” است که با حرف انگلیسی P شروع می شود.

منبع: گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي