زمان برگزاری کنسرت بابک جهانبخش در برج میلاد

تاريخ : 21 فروردین

زمان برگزاری کنسرت بابک جهانبخش در برج میلاد را در ادامه این بخش از سایت گهر برای شما خوبان تهیه کرده ایم.

زمان برگزاری کنسرت بابک جهانبخش در برج میلاد, پورتال خبری فرهنگی گهر

«بابک جهانبخش» خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان، طی روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت و در چهار سانس به تهیه‌کنندگی شرکت «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» و رهبری ارکستر «رضا تاجبخش»، پس از مدت‌ها در برج میلاد تهران به روی صحنه می رود.

فروش بلیت‌های کنسرت ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت بابک جهانبخش از روز جمعه آغاز شده است.

شایان ذکر است که هفته گذشته و در برنامه موسیقی «ساعت ۲۵» که با موضوع بررسی تیتراژهای نوروزی تلویزیون پخش شد، قطعه بوی عیدی بابک جهانبخش به عنوان تیتراژ برگزیده انتخاب شد. این قطعه تیتراژ برنامه‌‌ای به همین نام بود که در لحظات تحویل سال از شبکه اول سیما پخش شد و تا پایان عید هر شب در جدول پخش رسانه ملی قرار داشت. ناگفته نماند برای این قطعه موزیک ویدئویی هم تهیه شده بود که «آرتا» پسر بابک جهانبخش هم حضور کوتاهی در آن داشت.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت کنسرت «بابک جهانبخش» می‌توانند به سایت «اکسیر کنسرت» مراجعه نمایند.

***

بابک جهانبخش (با نام شناسنامه‌ای علی جهانبخش[۱] زاده ۱ فروردین ۱۳۶۲ برابر با ۲۱ مارس ۱۹۸۳ در بوخوم، آلمان).[۲] بابک جهانبخش از خوانندگان پر مخاطب موسیقی پاپ ایران[۳] و به سلطان احساس معروف است. مدرک تحصیلی او دیپلم تجربی می‌باشد.[۴]

شروع فعالیت هنری[۵]

بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از ۵ سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آلمان آغاز نمود و بعد از تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد؛ و سپس به دنبال مدرک صدا گذاری موسیقی رفت و اولین کسی که او را به خواننده شدن تشویق کرد مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی بود. او دوره‌های آموزشی جدید را طی کرد و در سال ۱۳۷۶ و در سن ۱۴ سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در آن زمان با تأیید محمدعلی معلم همراه بود دریافت کرد و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود.

به گفتهٔ خود او خوانندگی را به پیشنهاد خوانندگانی که برایشان آهنگسازی می‌کرد شروع کرده و وارد این عرصه شده.[۵]

جوایز

  • برندهٔ تندیس بهترین قطعهٔ موسیقی پاپ، بخش کارشناسی، از اولین جشنوارهٔ سالانهٔ موسیقی ما در سال ۱۳۹۱[۶]

فعالیت در شبکه های اجتماعی

بابک جهانبخش در شبکه های اجتماعی هم از محبوبیت بالایی برخوردار است و جزو پر مخاطب ترین خوانندگان موسیقی پاپ ایران در اینستاگرام به شمار می آید. صفحه اینستاگرام او هم اکنون بیش از ۱.۸ میلیون دنبال کننده دارد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي