زمان اکران فیلم به یک کارگر ساده نیازمندیم مشخص شد

زمان اکران فیلم به یک کارگر ساده نیازمندیم مشخص شد. در ادامه این مطلب سایت گهر نکاتی در همین مورد می خوانید

زمان اکران فیلم به یک کارگر ساده نیازمندیم مشخص شد

نسخه نهایی فیلم منوچهر هادی، با نسخه ارائه شده در جشنواره فجر تفاوتی ندارد و احتمالا این فیلم اوایل اردیبهشت ماه 96 اکران می‌شود.

ابراهیم عامریان سرمایه‌گذار و مجری طرح «کارگر ساده نیازمندیم» در خصوص زمان اکران و تدوین مجدد این اثر به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این فیلم هیچ تغییری نسبت به نسخه جشنواره فیلم فجر نخواهد کرد و فکر می‌کنم اوایل اردیبهشت یا عید فطر اکران خواهد شد.

وی درباره استقبال مخاطب از این فیلم بیان کرد: مردم پس از دیدن فیلم در اکران عمومی مبلّغ خوبی در راستای بیشتر دیده شدن و استقبال گسترده خواهند بود. اتفاقی که از دید داوران جشنواره پنهان ماند.

عامریان درباره نقاط قوت «کارگر ساده نیازمندیم» اظهار داشت: تقریبا فیلم را بی‌نقص می‌بینم؛ چرا که در همه زمینه‌ها قوی است و هر گروهی که در ساختش دخیل بودند، درجه یک هستند و زمان و حوصله زیادی را صرف آن کردند.

این مجری طرح با اشاره به مخاطبان «کارگر ساده نیازمندیم» بیان کرد: از هر طیف و در کل عموم مردم فیلم را دوست خواهند داشت؛ بخصوص آذری زبان‌ها ارتباط خوبی با شخصیت‌ها و قصه برقرار خواهند کرد.

وی درباره جای خالی فیلم‌های این چنینی در سینما تصریح کرد: «کارگر ساده نیازمندیم» داستانی ساده اما اجرایی متفاوت دارد و فکر می‌کنم در فضایی که فیلم‌ها به سمت کمدی و فروش بالا رفتند، جای چنین آثاری در سینمای اجتماعی ما خالی است.

عامریان در خصوص موفقیت جدید «کارگر ساده نیازمندیم» خاطرنشان کرد: معاونت پیشگیری قوه قضاییه هفت فیلم را مورد بررسی قرار داد که از بین این تعداد به سه فیلم در سه رشته طی مراسمی جایزه اهدا کرد که جایزه نویسندگی به پدرام کریمی برای «کارگر ساده نیازمندیم»، تهیه‌کنندگی به همایون اسعدیان برای «یک روز بخصوص» و کارگردانی به علیرضا داودنژاد برای «فراری» رسید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه