زمان اجرای کنسرت کامران تفتی مشخص شد

تاريخ : 22 خرداد

بالاخره زمان اجرای کنسرت کامران تفتی مشخص شد

زمان اجرای کنسرت کامران تفتی مشخص شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

پس از انتشار آلبوم موسیقی عکس زمستونی تهران توسط  کامران تفتی، این بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در نظر دارد اولین کنسرتش را نیز برگزار کند.

چند ماه بعد از انتشار اولین آلبوم رسمی کامران تفتی این بازیگر اولین کنسرتش را بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می کند.

آنگونه که میثم یوسفی مدیر هنری آلبوم «عکس زمستونی تهران» اعلام کرده است برنامه ریزی هایی برای برگزاری کنسرت آلبوم «عکس زمستونی تهران» بعد از پایان ماه مبارک رمضان انجام شده و طبق پیش‌بینی یک تا دو هفته بعد از ماه مبارک رمضان اولین کنسرت کامران تفتی برای این آلبوم اجرا می شود.

البته با توجه به حال و هوای موسیقایی این آلبوم تفتی به دنبال  یک سالن با کیفیت و مجهز است که تا کنون گزینه اصلی سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران است.

مدیر هنری کامران تفتی اعلام کرد: با توجه به اینکه مجوز آلبوم «عکس زمستونی تهران» مدت ها قبل صادر شده و مسوولان دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نهایت همکاری را با ما داشتند امیدوارم بعد از پروسه دریافت مجوز کنسرت از سوی مراجع ذی صلاح از جمله وزارت ارشاد و اماکن بتوانیم درباره تاریخ دقیق کنسرت نیز اطلاع رسانی لازم صورت پذیرد.

آلبوم «عکس زمستونی تهران» اولین آلبوم مستقل کامران تفتی است که روز دوشنبه نهم اسفندماه سال ۹۴ روانه بازار موسیقی شد. آیدا مصباحی تهیه کننده، میثم یوسفی مدیر هنری، بهنام جلیلیان طراح موسیقی، علی اوجی مجری طرح، حسین غیاثی، رامین عبداللهی، سعید رضایی و نسیم کیانی عوامل این آلبوم هستند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي