رونمایی از فلش مموری های جدید اپیسر AH359 و AH336

در این بخش مطلب جدیدی برای شما عزیزان تهیه و تنظیم کرده ایم که دعوت می کنیم تا پایان ما را همراهی کنید.

عنوان مطلب جدیدی که در این قسمت از سایت گهر به آن می پردازیم:

رونمایی از فلش مموری های جدید اپیسر AH359 و AH336

رونمایی از فلش مموری های جدید اپیسر AH359 و AH336, پورتال خبری فرهنگی گهر

اپیسراز فلش مموری های AH359 و AH336 رونمایی کرد

کمپانی اپیسر فلش مموری های جدید AH359 دارای اینترفیس USB 3.1 تسل اول و AH336 دارای اینترفیس  USB 2.0 با طراحی ساده و شیک را معرفی کرد. AH336 و AH359با رنگ های مدرن و بافت ظریف آمیخته شده که، موجب جلب توجه بیننده می شود.طراحی مناسب حفره آویز با کیفیت بدنه مناسب
اپیسر با هدف اصلی سادگی در کنار کمال در پیشبرد مدل های AH359-AH336 اقدام نموده. طراحی ساده و کلاسیک آن و ساخت عالی با توجه به ریزه کاری های مدل های AH3599-AH336 شما را قادر به تجربه روان و آسان در زندگی دیجیتال میکند. بدنه ی این محصولات از بافت ظریف آینه ای ساخت شده که شما از دیدن آن لذت می برید. از طرف دیگر وجود حفره باعث حمل و استفاده آسان در جا کلیدی شما می شود. طراحی هوشمند اپیسر یک تجربه عالی را برای شما رقم میزند.

طراحی مدرن با ظرفیت بالا
مدل AH359 با اینترفیس USB 3.1 نسل اول و سرعت بالا باعث کاهش زمان انتقال اطلاعات شده و منجر به یک زندگی کارامد می شود. بدنه به رنگ  مشکی و آبی اقیانوسی این محصول آن را بسیار خاص جلوه میدهد. AH336 با اینترفیس USB 2.0 در رنگ بندی سفید و مشکی نیز دارای طراحی ظریف و زیبا است.

بیشترین ظرفیت هر دو مدل ۶۴G می باشد که در آن می توان ۱۶۵۰۰ عدد عکس یا حدود ۱۵ ساعت فیلم Full HD قرارداد. اپیسر همچنین ظرفیت های ۸,۱۶, ۳۲G را نیز فراهم کرده است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي