روش هایی برای تشخیص کره ای ها و ژاپنی ها و چینی ها از همدیگر!

دسته بندي : عمومی
تاريخ : 1 شهریور

اگر شما هم دوست دارید کره ای ها و ژاپنی ها و چینی ها از همدیگر تشخیص دهید این مطلب را تا آخر بخوانید!

روش هایی برای تشخیص کره ای ها و ژاپنی ها و چینی ها از همدیگر!, پورتال خبری فرهنگی گهر

کره ای ها، ژاپنی ها و چینی ها در نگاه اول از نظر فیزیک و چهره شبیه هم هستند، به گونه ای که بعضی وقتها نمی توانیم آنها را از هم تشخیص دهیم.

رنگ پوست

به طور کلی ژاپنی ها، چینی ها و کره ای ها رنگ پوست مشابهی دارند. رنگ پوست آنها روشن است، با بالا رفتن سن در برابر چروک شدگی مقاوم است و خیلی سخت چروک می شود. در عین حال، مواد آرایشی و شیمیایی به سرعت روی پوست آنها اثرات تخریبی به جای می گذارد و اسیدیته آن را از بین می برد.

جثه و اندام

جثه و هیکل کره ای ها، ژاپنی ها و چینی ها متفاوت است، در این مورد رژیم غذایی و ژن ها تأثیر گذارند. برای مثال نژاد آمریکایی قدبلندتر و چاق تر است، در حالی که ژاپنی ها، کره ای ها و چینی ها قدهای متوسط رو به کوتاه و جثه های لاغر تری دارند. البته این به معنای نفی وجود افراد قد بلند و عضلانی در میان آنها نیست.

ویژگی های صورت

شاید در یک نگاه آنها را شبیه هم ببینیم؛ اما اگر دقت کنید تفاوت را احساس خواهید کرد. صورت ژاپنی ها کوچکتر و کشیده تر است. آن ها صورت های لاغر و باریکی دارند. صورت کره ای ها بزرگتر است، از بالا گرد و از پایین شکل مربعی دارد. چانه و فک کره ای ها برآمده تر است و گونه های برجسته تری دارند. صورت چینی ها کاملا گرد و مدور است و بینی پهن و بزرگتری دارند. بینی ژاپنی ها قلمی تر و کشیده تر است و بینی کره ای ها کوچک است.
گوشه چشم ژاپنی ها رو به بالا و برای چینی ها به سمت پایین امتداد یافته است. اندازه چشم کره ای ها کوچک است.

سبک لباس پوشیدن

مردم ژاپن معمولا لباس های عرفی جامعه خود را می پوشند؛ لباس هایی که با فرهنگ جامعه ژاپنی انسجام و تجانس بیشتری داشته باشد. لباس های ساده با رنگ های روشن از لباس های محبوب مردم ژاپن است. در مراسم های رسمی لباس رسمی به تن می کنند و پایبند سنت هایشان هستند. در مقابل کره ای ها لباس های تیره تر و فانتزی تری می پوشند و به جذابیت و زیبایی لباس ها بیشتر اهمیت می دهند. چینی ها هم به سبک سنتی و بنا بر فرهنگ چینی لباس می پوشند. در عین حال که قضاوت درباره لباس آنها به دلیل تنوع متعدد فرهنگی در چین کمی سخت است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي