رستوران رؤیایی در مشهد / عکس

این مطلب از سایت گهر اختصاص دارد به : رستوران رؤیایی در مشهد / عکس
از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

رستوران رؤیایی در مشهد / عکس

.

در روزهاي آينده شگفت انگيزترين رستوران كشور با فاصله اي اندك از حرم امام رضا (ع) در شهر مشهد افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اين رستوران كه داخل يك مجموعه عظيم تجاري، اقامتي، مسكوني واقع شده ويژگي هاي منحصر به فردي دارد كه تا كنون نمونه اي در كشور نداشته است و مي تواند به يكي از جذابترين جاذبه هاي توريستي شهر مشهد تبديل شود.

در قلب مجتمع تجاري آرمان، مجسمه “پير خرد” با ارتفاعي بيش از ٢٠ متر قرار گرفته كه نمادي از حكماي خطه خراسان است و دستار و لباسش، برگرفته از پوشش خراسان قديم است. مجسمه پير خرد، يادآور مفهوم “انسان كامل” است و در كف يكي از دستهايش شمعي قرار گرفته كه نشان نور هدايت است. بازديدكنندگان از طريق پلكاني روي دست راست مجسمه سوار مي شوند و اين سازه عظيم سنگي، آرام آرام شروع به حركت مي كند و آنها را از طريق دريچه اي بزرگ به داخل مجسمه مي برد.

در داخل مجسمه، بازديدكنندگان از طريق دالاني به سوي يك گالري رهنمون مي شوند كه با آثار فرهنگي تزئين شده و نمايشگاهي خاطره انگيز را ايجاد كرده است. پس از عبور از آن فضاست كه افراد وارد رستوران مي شوند.

بازديدكنندگان مي توانند پس از صرف غذا به همراه خانواده به «عكاسخانه» بروند. در عكاسخانه آرمان معماري سبكهاي مختلف زندگي سنتي در شهرهاي ايران بازسازي شده است و اين امكان را فراهم آورده تا در كنار خانه هايي با معماري قديم يزد، كاشان، مشهد، اصفهان و … عكس بگيرند و خاطره بسازند.

مجتمع آرمان روز دهم خردادماه در خيابان نواب شهر مشهد افتتاح خواهد شد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه