راهنمای خرید انواع صندلی اداری، مدیریتی، کارمندی، انتظار

تاريخ : 11 فروردین

راهنمای خرید انواع صندلی اداری، مدیریتی، کارمندی، انتظاررا در ادامه این بخش از سایت گهر برای شما خوبان تهیه کرده ایم.

راهنمای خرید انواع صندلی اداری، مدیریتی، کارمندی، انتظار, پورتال خبری فرهنگی گهر

مبلمان و طور خاص صندلی اداری مهمترین عنصر در دفتر کار شما هستند. زیرا علاوه بر اهمیت ظاهری و طراحی محل کار، تمام افراد مجموعه ساعت ها بر روی این صندلی ها می نشینند. انواع صندلی اداری از جمله صندلی مدیریتی، صندلی کارمندی و صندلی های انتظار و غیره برای چیدمان اداره و محل کار شما مهیا هستند.
قبل از خرید صندلی اداری باید به نکات زیادی توجه داشت. یکی از مهمترین موارد هماهنگ بودن پشتی صندلی با فرم کمر شماست. همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع و دیگر بخش های صندلی. شما می توانید از طرق فروشگاه آنلاین صندلی مدیریتی و کارمندی انواع محصولات را با یکدیگر مقایسه نمایید و اقدام به خرید کنید.
قیمت صندلی اداری به عوامل بسیار زیادی از شرکت سازنده تا متریال مصرف شده و امکانات صندلی بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت صندلی مدیریتی و کارمندی می توانید از برند های معتبر و یا فروشگاه های اینترنتی صندلی استعلام کنید.
ساعت های متوالی نشستن پشت میزکار، تماشای تلویزیون یا گفت و گپ های خانوادگی و دوستانه یا سفر به وسیله اتومبیل باعث تشدید کمردرد کسانی می شود که به دلایل مختلف از این درد رنج می برند. رعایت ارگونومی در مبل و صندلی باعث می شود که این مسئله به حداقل کاهش پیدا کند اما کمتر صندلی حکم صندلی طبی مناسب برای این گروه از افراد را دارد و بیشترطراحی ها به پیشگیری از آسیب های کمر کمک می کند.
کمپانی Spine Design Ltd در دوبلین با تحقیق و تمرکز برروی این مسئله صندلی های خاصی را برای مبتلایان به کمردرد کرده که به گفته خود این شرکت تا حد زیادی توانسته برای این گروه مفید واقع گردد و افراد بتوانند ساعت ها بدون درد کمر روی این نشیمن ها سپری کنند. این دستاورد مهم به وسیله طراحی که موجب می شود کمترین فشار به ستون فقرات وارد شود به دست آمده.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي