راهنمای ارسال فکس با گوشی

تاريخ : 21 بهمن

⚡⚡⚡

در این بخش مطلب جدیدی برای شما عزیزان تهیه و تنظیم کرده ایم که دعوت می کنیم تا پایان ما را همراهی کنید.

عنوان مطلب جدیدی که در این قسمت از سایت گهر به آن می پردازیم:

راهنمای ارسال فکس با گوشی

راهنمای ارسال فکس با گوشی, پورتال خبری فرهنگی گهر

ارسال فکس از طریق تلفن همراه

شما می توانید مدرک pdf ی را امضا کنید و آن را از روی موبایل، تبلت و یا هر کامپیوتر دیگری به کسی ایمیل کنید. اما برخی از سازمان ها هنوز مدارک را از طریق ایمیل نمی پذیرند و شما نیاز دارید که به جای آن، مدارک را فکس کنید.نه خیر، شما نمی توانید از اتصال گوشی تلفن هوشمند خود به عنوان ماشین فکس و یا مودم شماره گیری استفاده کنید. شما نیاز دارید که از نرم افزار و یا خدمات شخص ثالثی که برای شما فکس را انجام می دهد، استفاده کنید. درست مانند زمانی که فکس ها را از روی کامپیوتر می فرستیم.

 

به طور کلی استفاده از پلیکیشن هایی که در ادامه معرفی می شود هزینه بر بوده و باید نسخه اورجینال را خریداری کنید .البته سایت های ایرانی این اپلیکیشن ها را کرک کرده اند و از نسخه رایگان هم می توانید کمک بگیرید .

 

شما نمی توانید برنامه ایی پیدا کنید که به شما اجازه دهد تعداد نامحدودی فکس را به صورت رایگان ارسال کنید. اگر بخواهید از هر کدام از (اپلیکیشن)فکس هایی که در این جا معرفی می شود، استفاده کنید، باید هزینه بپردازید تا بتوانید به صورت منظم از این برنامه استفاده کنید. برخی از برنامه ها ممکن است به شما اجازه دهند که فقط چند صفحه را به صورت رایگان بفرستید اما فقط در همین حد.

 

گوشی هوشمند شما نمی تواند به صورت مودم شماره گیری عمل کند، بنابراین شما به سرور خدماتی وابسته هستید به همین دلیل این کار برای شما هزینه بر است.گزینه ی دیگر این است که برای استفاده از ماشین های فکس در فروشگاه هزینه پرداخت کنید یا اینکه ماشین فکس خود را خریداری کنید و آن را به خط تلفن خود وصل کنید. اگر شما نیاز دارید که فقط تعداد کمی فکس را ارسال کنید، هر دوی این گزینه ها ممکن است که به صورت چشم گیری برای شما گران تر تمام شود.

 

این روش همچنین به شما اجازه می دهد که شما همه چیز را به صورت کامل به صورت الکترونیکی انجام دهید. شما می توانید در گوشی خود مدارک PDFرا امضا کنید آن ها را تکمیل کنید و سپس آن را فکس کنید و یا می توانید از دوربین موبایل خود استفاده کنید برای اینکه مدرک کاغذی عکس بگیرید و آن را فکس کنید.

 

برنامه های آیفون یا اندروید

برای گزینه«fax»در App store جستجو کنید  تنها چند گزینه محدود را پیدا خواهید کرد، اما هیچ کدام از برنامه ها به واقع رایگان نیستند و تعداد کمی از آن ها فقط تعداد محدودی از صفحات فکس را رایگان ارسال می کنند. پیش از اینکه برنامه ها از شما هزینه دریافت کنند، معمولا فقط تعداد محدودی از صفحات را برای شما فکس می کنند. اما مشکل بزرگتری وجود دارد-در بیشتر اوقاتی که شما نیاز دارید چیزی را فکس کنید، شما مدرکی را فکس می کنید که دارای اطلاعات شخصی است- مراکز سلامتی و دولتی تمایل دارند که مدارک را برای آنها فکس کنید و در آخر آنها با اطلاعات شخصی شما سروکار خواهند داشت.

شما نباید به هرکسی اعتماد کنید تا اطلاعات شخصی شما را در فکس ارسالی داشته باشد. بنابراین بهتر است به توصیه های زیر دقت داشته باشید

 

کاربران با اطلاعات ارسالی حساس RingCentral Fax

اگر شما قصد دارید که فکس های حساسی را بفرستید و یا اینکه برای شرکتی کار می کنید و به دلیل اهمیت موضوع سعی می کنید که سرویسی را انتخاب کنید، اپلیکیشن RingCentral Fax گزینه خوبی می باشد زیرا تحت مالکیت Cisco و AT&T قرار دارد. این خدمات احتمالا بهترین گزینه برای نیاز های شما هستند، بخصوص به دلیل اینکه آنها ویژگی های امنیتی بسیار زیادی دارند و چند کاربری را با خط های فکس جداگانه حمایت می کنند.

 

آنها هم چنین دارای اپلیکیشن های امنی هستند که ممکن است یکی از بهترین راه ها برای انجام فکس باشند همچنین شما می توانید فکس هارا از طریق ایمیل نیز بفرستید. همچنین سرویس ارائه شده شامل یکپارچه سازی باOutlook ، Google Drive ، Dropbox و . Box می باشد که این قابلیت را در اختیار شما قرار میدهد حتی شماره تلفن رایگان دریافت کنید.

 

همچنین دارای ویژگی های امنیتی بسیاری برای تجارت یا برای افرادی که اطلاعات ایمنی را انتقال می دهند، مفید خواهد بود. البته اگر شما می خواهید که تعداد کمی فکس بفرستید، می توانید در یکی از برنامه های ارزان قیمت ثبت نام کنید که با کمتر از ۷دلار در هر ماه شروع می شود و سپس پس از یک و دو ماه آن را کنسل کنید.

 

کاربرانی که دائم فکس ارسال می کنند

اگر شما تعداد فکس کمی برای ارسال دارید، می توانید از eFAX استفاده کنید، که از سمت شرکتی انتشار یافته است که اساسا فکس های دیجیتالی اختراعی رامنتشر می کنند.آنها دارای برنامه های موبایل خوبی هستند که به شما اجازه می دهند که هم فکس را بفرستید و هم آن را دریافت کنید.

 

اگر تعداد فکس های شما کمتر از ۱۰ برگ می باشد ، ما هم چنین MFax را به شما توصیه می کنیم که به شما اجازه می دهد که تا ۱۰صفحه را به صورت رایگان بفرستید. به نظر تعداد زیادی نمی رسد اما این تعداد صفحه در هر ماه بیشتر از آن چیزی است که مردم در هر سال فکس می کنند. اگر شما نیاز دارید که هر ماه تعداد صفحات بیشتری را بفرستید، می توانید در یک برنامه ی منظم به روز شوید.

 

هر دوی این خدمات دهندگان معروف هستند و تحت نظر شرکت بزرگی که این کار را برای سال ها انجام می دهد، می باشند. این کار برای شما ممکن است تمام ویژگی های امنیتی که RingCentral دارد را نداشته باشد، اما دیگر نیاز نیست که در مورد این که چه کسی اطلاعات شخصی شما را دارد، نگران باشید.

 

فکس کردن با ایمیل

 

اگر شما از RingCentral ، Blackberry، Fire Tablet و یا دیگر سیستم های عامل استفاده می کنید، در RingCentral ، eFax یا MyFax ثبت نام کنید سپس از طریق وب سایت آنها فکس خود را بفرستید و یا شما می توانید که فکس خود را از طریق ایمیل ارسال کنید .

 

تقریبا تمام خدمات دهندگان به شما اجازه می دهند که فکس های خود را از طریق ایمیل کردن مدارک به شماره یی که شما تلاش می کنید که آن مدرک را به آن شماره فکس کنید،بفرستند. برای مثال اگر شما می خواهید که چیزی را به شماره۸۰۰۵۵۵۱۲۱۲فکس کنید، شما باید آن مدرک را به ایمیلی مانند ۸۰۰۵۵۵۱۲۱۲@somefaxservicehere.com بفرستید (این یک آدرس واقعی نیست).

اینکه بتوانید فکسی را از طریق ایمیل بفرستید به این معناست که هر ابزار موبایلی می تواند به آسانی فکس هایی را بفرستد بدون اینکه نیاز به نصب برنامه های بیشتری داشته باشد.

 

نهایتا، هیچ برنامه ی فکس خاصی به عنوان بهترین برنامه معرفی نمی شود. اگر شما نیاز دارید که فقط چند صفحه را فکس کنید به صورت مداوم، یک سرویس مبتنی بر اشتراک مانندRingCentral یا eFax می تواند بهترین گزینه باشد. اگر شما می خواهید یک فکس سریع بفرستیدMyFax می تواند بهترین گزینه ی شما باشد.

 

اگر شما می خواهید از platform (مانند Windows Phone) گوشی هوشمند دیگری استفاده کنید، بهترین گزینه این است که سرویس فکسی را پیدا کنید که به شما اجازه بدهد که این کار را از طریق ایمیل انجام دهید که به هر ترتیب عموما راحت ترین و بهترین روش برای فرستادن فکس است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي